Klocki o większej wydajności Galfer Sport FDT 1055 1906000 Zobacz większe

Klocki Galfer Sport FDT 1055 1906000

Klocki Galfer Sport FDT1055

1906000

Brak na magazynie

Strona zabudowy: Tył

Indeks: 1906000

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Więcej szczegółów

188,19 zł

Dodaj Zmniejsz

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Klocki Galfer Sport FDT 1055

Klocki Galfer Sport FDT 1055

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, odpowiemy na wiadomość tak szybko jak to możliwe

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Magazyn: Brak

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

KLOCKI GALFER SPORT FDT1055

FDT 1055 to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur aż do 700 st C czyli ok 75% większy zakres temperatury, co pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważna zaletą klocków FDT 1055 jest wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur utrzymujący się na stałym poziomie aż do maksymalnej wartości temperatury, wysoka wartość współczynnika tarcia przekłada się na doskonała modulację siły hamowania i czucie hamulca pozwalając na precyzyjne operowanie hamulce i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków, tarcz oraz zachowuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.

parametry klocków Galfer Sport FDT1055

Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, oczekujących większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.

Wszystkie klocki Galfer FDT 1055 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
  • - doskonała modulacja siły hamowania
  • - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
  • - większy zakres temp o ok 75%
  • - niskie zużycie klocków
  • - niskie zużycie tarcz
  • - czerwona powłoka antykorozyjna
  • - odporne na działanie wysokiej temperatury
  • - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY

Parametry produktu:

Kod produktu: 1906000

Strona zabudowy: Tył

Indeks: 1906000

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
3,67/5
    W oparciu o 3 Opinie
0 1 2 3 4
(3/5

Fiesta ST150

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Jeśli chodzi o hamowanie jest OK, dobrze hamują te klocki w wysokich temp oraz dość dobrze łapią z niskich temperatur ale tylko dobrze bez szału. Natomiast jeżeli chodzi o zużycie i piszczenie to jest dramat, klocki na gładkiej tarczy zużywają się na oczach, nie zrobiły nawet 6 tys km a już nie ma 60% warstwy ciernej. Pisk momentami bardzo dokuczliwy przy hamowaniu nie rozgrzanymi i z niskich prędkości. Do kosza pójdą i drugi raz po tą firmę nie sięgnę.

0 1 2 3 4
(3/5

Dacia Duster

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Klocki po rozpakowaniu dalece odbiegają wyglądem od tych prezentowanych na zdjęciu, za tą cenę oczekiwało by się dużo lepszego wykonania. Co do samego użytkowania to dopiero założone na tarczach Zimmermanna Sport CoatZ. Podczas hamowania przy małej prędkości strasznie piszczą. Poprzednio zamontowane były Ate Ceramic z których byłem zadowolony no ale cóż chciałem wyższej półki. Jak nie przestaną piszczeć to pewnie wyląduje w koszu a założę sprawdzone Ate. Szkoda kasy.

0 1 2 3 4
(5/5

Nissan Maxima A34 2006

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)

Strona: 1

Pliki cookies Topbrakes

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania witryny (cookies niezbędne) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne – możesz na nie wyrazić zgodę). Klikając w ustawienia dowiesz się więcej lub zmienisz preferencje urządzenia, z którego korzystasz. Szczegółowe informacje znajdziesz również w naszej polityce prywatności.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć