KLOCKI STOPTECH STREET
Stoptech Street to tuningowe klocki hamulcowe zaprojektowane i wykonane według specyfikacji producenta. Posiadają wszystkie elementy mocujące oraz blaszki anti squel jak w fabrycznie montowanych klockach. Do budowy mieszanki ciernej klocków użyto włókien węglowych które zapewniają stały wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur, niską emisję pyłu oraz cichą pracę. W klockach hamulcowych serii Street zrezygnowano z komponentów materiału ciernego występujących w typowych klockach sportowych dzięki czemu osiągnięto niski poziom zużycia klocków i tarcz hamulcowych. Klocki Street są wstępem do klocków sportowych, oferują większą siłę hamowania oraz szerszy zakres temperatury pracy. Polecane do samochodów kompaktowych i klasy średniej których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy.
Cechy:
- większa skuteczność hamulców
- niskie zużycie klocków i tarcz
- niski poziom emisji pyłu
- cicha praca
- certyfikat TUV
- zastępują fabrycznie montowane klocki
- zachowanie gwarancji producenta
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
STOPTECH
StopTech oferuje pełną gamę wysokowydajnych układów hamulcowych i komponentów do tysięcy samochodów. Każdy komponent i zestaw StopTech został zaprojektowany specjalnie dla konkretnego pojazdu. Od opatentowanych tarcz AeroRotors StopTech, klocków hamulcowych, zestawów powiększonych hamulców o różnych średnicach, do komponentów wyścigowych, dużych zestawów hamulcowych, sportowych tarcz dwu częściowych, klocków, przewodów i płynu hamulcowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o codziennego kierowcę, pojazd służbowy czy samochód wyścigowy, wszystkie tarcze StopTech dzięki zastosowaniu systemu wentylacji „Vane Design” zapewniają lepsze chłodzenie niż seryjne odpowiedniki producenta. Zastosowane innowacje konstrukcyjne, rygorystyczne spełnianie specyfikacji zapewniają wysoką jakość i siłę hamowania..
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (135 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo EsseEsse (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2008-
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2012-
- Klocki tył FIAT 500 1.4 2007-2013
- Klocki tył FIAT 500 1.4 Turbo 2008-2013
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.3 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.4 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.6 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Doblo 1.9 Turbo Diesel 2005-2010
- Klocki tył FIAT Doblo 2.0 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Linea 1.4 Turbo 2007-2018
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 2004-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 2005-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 (100 km) 2006-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 Classic (100 km) 2010-2012
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2001-2002
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2003-2006
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 99-2001
- Klocki tył FIAT Punto 1.9 Turbo Diesel 2003-2006
- Klocki tył LANCIA Musa 1.6 Turbo Diesel 2008-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (135 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo EsseEsse (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2008-
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2012-
- Klocki tył FIAT 500 1.4 2007-2013
- Klocki tył FIAT 500 1.4 Turbo 2008-2013
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.3 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.4 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.6 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Doblo 1.9 Turbo Diesel 2005-2010
- Klocki tył FIAT Doblo 2.0 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Linea 1.4 Turbo 2007-2018
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 2004-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 2005-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 (100 km) 2006-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 Classic (100 km) 2010-2012
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2001-2002
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2003-2006
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 99-2001
- Klocki tył FIAT Punto 1.9 Turbo Diesel 2003-2006
- Klocki tył LANCIA Musa 1.6 Turbo Diesel 2008-2012