wybierz części hamulcowe za co najmniej 999 PLN i odbierz RABAT na płyn hamulcowy i akcesoria montażowe Rabat na klocki i tarcze hamulcowe

Partnerzy

Dostawa i płatności

Szybki przelew internetowy, płatności kartami oraz zakupy na RATY dostępne przez serwis Przelewy24. Ponadto dostępne płatności PayPal, przelew bezpośredni oraz płatność gotówką u kuriera

Koszt dostawy jest stały niezależnie od ilości wybranych produktów

Dostawa
PrzedpłataPobranie

Kurier

do 300 zł - 11,80 zł

od 300 zł - gratis

do 300 zł - 18,60 zł

od 300 zł - gratis

Paczkomaty

Inpost

do 300 zł - 11,80 zł

od 300 zł - gratis

-



Newsletter

TARCZE EBC STANDARD

Tarcze-Ebc-Standard.jpg

Zamiennik seryjnie montowanych tarcz hamulcowych o jakości często wyższej niż montowane fabrycznie tarcze hamulcowe. Polecane do samochodów w których seryjne tarcze hamulcowe ulegają deformacji, oraz do zastosowania z klockami typu performance; zarówno do użytku ulicznego: ebc green, red, yellow, oraz do klocków sportowych takich jak np. ebc blue, ebc orange itp. Tarcze Ebc Standard są wstępem do tarcz z serii performance, posiadają gładką powierzchnię co skutkuje w przeciwieństwie do tarcz nacinanych oraz nawiercanych bardzo cichą pracą i wysokim komfortem. Wszystkie tarcze hamulcowe Ebc produkowane są w jednej fabryce w Anglii, większość tarcz hamulcowych produkowana jest z litego bloku metalu przy użyciu bardzo dokładnych obrabiarek. Każda tarcza hamulcowa Ebc została pokryta powłoką antykorozyjną.

Opinie tarcz EBC


TARCZE EBC TURBO GROOVE

Nacinanie i nawiercane tarcze hamulcowe z grupy performance, jakością przewyższające seryjnie montowane tarcze. Wyposażone w nacięcia i nawiercenia na powierzchni które skutecznie eliminują zjawisko fadingu usuwając gazy powstałe podczas mocnych hamowań na autostradzie oraz pracy w wysokiej temperaturze utrzymując wysoką wydajność hamulców. Kolejną zaletą perforacji tarczy jest usuwanie skrystalizowanego materiału ciernego klocków hamulcowych który powstaje na ich powierzchni podczas pracy w wysokiej temperaturze co objawia się zeszkleniem powierzchni klocków i zmniejszeniem wydajności hamulców. Nawiercenia na tarczy hamulcowej w modelu Turbo Groove nie są wykonane na wylot dzięki temu wyeliminowano całkowicie problem szybszego zużycia tarcz hamulcowych który dotyczy niektórych modeli tarcz nawiercanych na wylot.

Hamulcowe Ebc Turbo Groove

Dzięki wysokiej jakości stopów użytych do produkcji i rygorystycznej kontroli jakości tarcz Ebc w połączeniu z perforacją model Turbo Groove doskonale sprawdza się w samochodach średniej klasy, ciężkich limuzynach, Suvach w których seryjny układ hamulcowy okazuje się niewystarczający i narażony na przegrzanie czego skutkiem najczęściej jest deformacja tarcz. Do tarcz Ebc Turbo Groove można stosować klocki; organiczne, ceramiczne, semi metaliczne, aby wykorzystać maksymalnie potencjał tarcz i uzyskać wysoką skuteczność i odporność na przegrzanie (szczególnie w ciężkich samochodach oraz w których występuje problem krzywienia się tarcz) polecamy klocki semi metaliczne. Tarcze używane również w sporcie w lekkich samochodach w połączeniu z wyczynowymi klockami metalicznymi.

Cechy:

  • - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
  • - odporność na przegrzanie
  • - eliminacja ryzyka deformacji tarcz

TARCZE EBC ULTIMAX (USR)

Nacinane tarcze performance które podobnie jak Turbo Groove przewyższają jakością oryginalne montowane produkty, w modelu Ultimax zrezygnowano z nawierceń na rzecz większej ilości nacięć które poprowadzone zostały ukośnymi liniami prostymi. Dzięki temu znacznie zmniejszono hałas który powstaje w tarczach perforowanych podczas hamowań z większych prędkości. Nacięcia na tarczy skutecznie eliminują zjawisko fadingu; czyli zmniejszenia skuteczności hamulców podczas pracy w wysokiej temperaturze, skutecznie usuwają gazy powstałe pomiędzy okładziną cierną klocka a powierzchnią tarczy, oraz usuwają przegrzany materiał cierny który przyczynia się do zeszklenia powierzchni klocków i osłabienia hamulców a w konsekwencji do przegrzania tarcz. Czyli podczas mocnych hamowań na autostradzie a także częstych hamowań na krętej drodze i miejskiej jeździe. Tarcze Ebc Ultimax zostały pokryte czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku tarczy z klockiem nabierają standardowego stalowego koloru, posiadają homologację drogową; certyfikat TUV i ISO.

Tarcze nacinane Ebc Ultimax

Tarcze Ultimax zostały zaprojektowane dla kierowców którzy wraz z zwiększeniem wydajności hamulców chcą zachować maksymalny komfort podróżowania. Polecane zarówno z klockami organicznymi, ceramicznymi oraz semi metalicznymi - polecane szczególnie w cięższych sedanach, suv-ach, oraz dla kierowców którzy oczekują znacznego zwiększenia skuteczności hamulców i eliminacji problemu zwichrowanych tarcz.

Cechy:

  • - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
  • - większa skuteczność hamulców
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
  • - odporność na fading
  • - odporność na przegrzanie
  • - eliminacja ryzyka zwichrowania tarcz
  • - obniżony poziom hałasu

TARCZE EBC BLADE DISC (BSD)

Najwyższa linia tarcz performance firmy Ebc, produkowane wyłącznie w Wielkiej Brytanii, dostępne dla wybranych modeli samochodów. Do produkcji tarcz BSD użyto nawęglanego stopu GH15C a następnie poddaje się procesowi modyfikacji krzemem, podwyższając właściwości mechaniczne i termiczne tarcz, co przekłada się na mniejsze zużycie oraz odporność na działanie wysokiej temperatury i deformację tarcz. Model BSD został wyposażony w perforację w postaci łukowatych nacięć na powierzchni których zadaniem jest usuwanie pyłów i gazów powstałych między powierzchniami trącymi utrzymując stały wysoki współczynnik tarcia i zabezpiecza przed zeszkleniem klocków hamulcowych.

Tarcze Ebc BSD

Tarcze Blade Disc polecane do samochodów w których oczekuje się znacznego podwyższenia parametrów hamulców i uniknięcia problemu deformacji tarcz; w samochodach średniej klasy, van, suv oraz w samochodach sportowych. Do uzyskania maksymalnej wydajności hamulców i odporności na pracę w wysokich temperaturach zaleca się w połączeniu z klockami performance pół metalicznymi. Tarcze EBC BSD zostały pokryte powłoką antykorozyjną w kolorze czarnym, na powierzchni roboczej styku z klockami nabierają stalowego koloru. Posiadają homologację drogową, certyfikaty TUV i ISO.

Cechy:

  • - najwyższa linia tarcz performance od Ebc
  • - większa skuteczność hamulców
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - homologacja drogowa: certyfikat ISO i TUV
  • - odporność na fading
  • - odporność na przegrzanie
  • - eliminacja ryzyka zwichrowania tarcz