-



Szybki przelew internetowy, płatności kartami oraz zakupy na raty dostępne przez serwis Przelewy24. Ponadto dostępne płatności PayPal, przelew bezpośredni oraz płatność gotówką u kuriera

Koszt dostawy jest stały niezależnie od ilości wybranych produktów

DOSTAWA
PRZEDPŁATAPOBRANIE

PRZESYŁKA

KURIERSKA

Do 500 zł - 11,80 zł

Od 500 zł - gratis

18,60 zł

PACZKOMATY

INPOST

Do 500 zł - 11,80 zł

Od 500 zł - gratis

-



Newsletter

KLOCKI GALFER SPORT FDT1055

Klocki-Galfer-FDT1055.jpg

FDT 1055 to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur aż do 700 st C czyli ok 75% większy zakres temperatury, co pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważna zaletą klocków FDT 1055 jest wysoki współczynnik tarcia dostępny już od najniższych temperatur utrzymujący się na stałym poziomie aż do maksymalnej wartości temperatury, wysoka wartość współczynnika tarcia przekłada się na doskonała modulację siły hamowania i czucie hamulca pozwalając na precyzyjne operowanie hamulce i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków, tarcz oraz zachowuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.

parametry klocków Galfer Sport FDT1055

Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, oczekujących większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.

Wszystkie klocki Galfer FDT 1055 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
  • - doskonała modulacja siły hamowania
  • - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
  • - większy zakres temp o ok 75%
  • - niskie zużycie klocków
  • - niskie zużycie tarcz
  • - czerwona powłoka antykorozyjna
  • - odporne na działanie wysokiej temperatury
  • - mniejsza temperatura pracy hamulców