Tarcze hamulcowe SP Performance Drilled Slotted
Sportowe, nacinane i wiercone tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim skuteczność i niezawodność układu hamulcowego swojego auta. Otwory poprowadzone na wylot poza niesamowitym wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni klocków zapewniając im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas ekstremalnego hamowania. Łukowate, szerokie nacięcia dają natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz. Standardowo tarcze SP Performance wyposażone są w matową powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. W trakcie użytkowania, podczas nagrzewania tarcz powłoka trwale łączy się z powierzchnią stopu. Jest to aktualnie jedno z najlepszych zabezpieczeń dostępnych na rynku i sprawi, że tarcze jeszcze długo będą wyglądały jak nowe - nie zardzewieją nawet po ich zarysowaniu!
SCC, czyli Sinusoid Curve Chamfer to zaawansowana metoda produkcji tarcz wierconych stworzona przez SP Performance w oparciu o ich wieloletnie doświadczenia w branży. Większość producentów pozostawia na brzegach, w okół otworów swoich tarcz ostre krawędzie, które gdy tarcze osiągną wyższą temperaturę powodują naprężenia materiału, a w efekcie częste pękanie i niszczenie wierconych tarcz. Problem ten tylko częściowo zmniejsza ponowne hartowanie tarcz po procesie produkcji. SP Performance poza hartowaniem stosuje specjalny sposób produkcji tarczy, który pozostawia gładki, eliptyczny kształt w okół krawędzi otworu. Sprawia to, że struktura części roboczej tarczy staje się mocniejsza i mniej podatna na pękanie, a sam proces wentylacji i schładzania powierzchni klocków bardziej wydajny. W efekcie otrzymujemy trwalsze tarcze i oszczędności w postaci mniejszego zużycia zarówno samych tarcz, jak i klocków hamulcowych.
Tarcze hamulcowe SP Performance Slotted
Bezkompromisowe, sportowe, nacinane tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim skuteczność i niezawodność układu hamulcowego swojego auta. Proste, szerokie nacięcia dają natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz. Standardowo tarcze SP Performance wyposażone są w matową powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. W trakcie użytkowania, podczas nagrzewania tarcz powłoka trwale łączy się z powierzchnią stopu. Jest to aktualnie jedno z najlepszych zabezpieczeń dostępnych na rynku i sprawi, że tarcze jeszcze długo będą wyglądały jak nowe - nie zardzewieją nawet po ich zarysowaniu!
Tarcze hamulcowe SP Performance Cross Drilled Silver
Tarcze hamulcowe SP Performance Diamond Slot Silver to sportowe, nacinane tarcze dla kierowców którzy chcą nadać swojemu autu niepowtarzalnego charakteru, a przy tym podwyższyć skuteczność i niezawodność jego układu hamulcowego. Innowacją dostępną tylko w tych tarczach są delikatne nacięcia przypominające kształtem diamenty, które poza niesamowitym wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni klocków zapewniając im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas ekstremalnego hamowania. Łukowate, szerokie nacięcia dają natychmiastową reakcję auta na każde wciśnięcie pedału hamulca, skutecznie oczyszczając klocki z pyłu i innych niepożądanych zanieczyszczeń. Te same nacięcia w czasie deszczu zapobiegają pojawianiu się cienkiego filmu z wody pomiędzy tarczą a klockami hamulcowymi zapewniając przy każdym hamowaniu najwyższy możliwy współczynnik tarcia. Głębokość nacięć odpowiada minimalnej grubości tarczy, dzięki czemu nie osłabiają one jej konstrukcji dając Ci, niejako przy okazji, rzetelny wskaźnik zużycia tarcz. Tarcze SP Performance w wersji Silver wyposażone są w unikalną, błyszczącą powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. Powłoka ta przedłuża odrobinę proces wstępnego docierania nowych tarcz, ale daje w zamian niepowtarzalny wygląd gładkiej, błyszczącej powierzchni, który świetnie współgra z felgami oraz chromowanymi elementami nadwozia.
Tarcze hamulcowe SP Performance Cross Drilled Silver
Sportowe, wiercone tarcze dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim niezawodność oraz komfort użytkowania układu hamulcowego swojego auta. Otwory poprowadzone na wylot poza niesamowitym wyglądem pomagają odprowadzać nadmiar gazów spod powierzchni klocków zapewniając im stały kontakt z tarczą hamulcową, nawet podczas ekstremalnego hamowania. Te same otwory, po każdym mocnym hamowaniu, bardzo szybko odprowadzają nadmiar ciepła i obniżają temperaturę roboczą tarczy do optymalnych wartości, zmniejszając w ten sposób zużycie tarcz i klocków. Tarcze SP Performance w wersji Silver wyposażone są w unikalną, błyszczącą powłokę antykorozyjną zabezpieczającą tarcze przed wodą, solą i innymi związkami chemicznymi przyspieszającymi utlenianie żeliwa. Powłoka ta przedłuża odrobinę proces wstępnego docierania nowych tarcz, ale daje w zamian niepowtarzalny wygląd gładkiej, błyszczącej powierzchni, który świetnie współgra z felgami oraz chromowanymi elementami nadwozia.
SCC, czyli Sinusoid Curve Chamfer to zaawansowana metoda produkcji tarcz wierconych stworzona przez SP Performance w oparciu o ich wieloletnie doświadczenia w branży. Większość producentów pozostawia na brzegach, w okół otworów swoich tarcz ostre krawędzie, które gdy tarcze osiągną wyższą temperaturę powodują naprężenia materiału, a w efekcie częste pękanie i niszczenie wierconych tarcz. Problem ten tylko częściowo zmniejsza ponowne hartowanie tarcz po procesie produkcji. SP Performance poza hartowaniem stosuje specjalny sposób produkcji tarczy, który pozostawia gładki, eliptyczny kształt w okół krawędzi otworu. Sprawia to, że struktura części roboczej tarczy staje się mocniejsza i mniej podatna na pękanie, a sam proces wentylacji i schładzania powierzchni klocków bardziej wydajny. W efekcie otrzymujemy trwalsze tarcze i oszczędności w postaci mniejszego zużycia zarówno samych tarcz, jak i klocków hamulcowych.