KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC Cobra 3.5 Twin Turbo (212 km) 2001-2002
- Klocki przód AC Cobra 4.7 2002-
- Klocki przód AC Cobra 4.9 (CRS) 2000-2002
- Klocki przód AC Cobra 7.0 2002-
- Klocki przód AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged 97-2002
- Klocki przód ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged (Driving Dynamics) (385 km) 97-99
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 96-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (550 km) 93-98
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (600 km) 98-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage Le Mans 5.3 Twin Supercharged (612 km) 99-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Volante 5.3 96-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN Virage 5.3 93-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 93-2000
- Klocki przód JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 km) 92-94
- Klocki tył JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 km) 92-94
- Klocki przód LOTUS Carlton 3.6 Twin Turbo (377 km) 90-94
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (350 km) 2002-2003
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 km) 2000-2001
- Klocki przód LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo (350 km) 1999
- Klocki przód LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo (300 km) 1993
- Klocki przód NOBLE M12 2.5 Twin Turbo (310 km) 99-2002
- Klocki przód OPEL Omega 3.6 Twin Turbo (Lotus) (377 km) 90-94
- Klocki tył SPYKER C8 4.2 2000-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC Cobra 3.5 Twin Turbo (212 km) 2001-2002
- Klocki przód AC Cobra 4.7 2002-
- Klocki przód AC Cobra 4.9 (CRS) 2000-2002
- Klocki przód AC Cobra 7.0 2002-
- Klocki przód AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged 97-2002
- Klocki przód ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged (Driving Dynamics) (385 km) 97-99
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Coupe 5.3 96-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (550 km) 93-98
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage 5.3 Twin Supercharged (600 km) 98-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Vantage Le Mans 5.3 Twin Supercharged (612 km) 99-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN V8 Volante 5.3 96-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN Virage 5.3 93-2000
- Klocki przód (System AP) ASTON MARTIN Virage Volante 5.3 93-2000
- Klocki przód JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 km) 92-94
- Klocki tył JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo (550 km) 92-94
- Klocki przód LOTUS Carlton 3.6 Twin Turbo (377 km) 90-94
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (350 km) 2002-2003
- Klocki przód LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo (355 km) 2000-2001
- Klocki przód LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo (350 km) 1999
- Klocki przód LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo (300 km) 1993
- Klocki przód NOBLE M12 2.5 Twin Turbo (310 km) 99-2002
- Klocki przód OPEL Omega 3.6 Twin Turbo (Lotus) (377 km) 90-94
- Klocki tył SPYKER C8 4.2 2000-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.