Klocki Galfer Sport FDHP 1050

Klocki hamulcowe

2107206

Brak na magazynie

Strona zabudowy: Przód

Indeks: 2107206

Cena dotyczy kompletu klocków na oś - 2 koła

Więcej szczegółów

485,85 zł

Dodaj Zmniejsz

Magazyn: BRAK

Gwarancja oryginalności

Pewność dopasowania części

Bezpłatna dostawa od 300 zł

Pomoc techniczna i fachowe doradztwo

KLOCKI GALFER SPORT FDHP 1050

FDHP 1050 to ulepszony następca modelu 1055. Galfer Sport to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych. Maksymalna temperatura pracy klocków to aż do 700 st C, czyli ok 75% więcej od seryjnie montowanych klocków. Większa maksymalna temperatura pracy pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważną zaletą klocków FDHP 1050 jest wysoki współczynnik tarcia który przekłada się na doskonałą modulację siły hamowania, pozwalając na precyzyjne operowanie hamulcem i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków i tarcz hamulcowych. Klocki serii sport cechuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.

parametry klocków Galfer Sport FDHP 1050

Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, którzy oczekują większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.

Wszystkie klocki Galfer Sport FDHP 1050 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.

Cechy:

  • - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
  • - doskonała modulacja siły hamowania
  • - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
  • - większy zakres temp o ok 75%
  • - niskie zużycie klocków
  • - niskie zużycie tarcz
  • - czerwona powłoka antykorozyjna
  • - odporne na działanie wysokiej temperatury
  • - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa średnia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY

miasto

miasto, poza miastemmiasto, poza miastempoza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off roadtor
SPOKOJNY--
NORMALNY-
DYNAMICZNY
AGRESYWNY
  • Strona zabudowy Przód
  • Opinie i komentarze Klocki Galfer FDHP 1050

Produkt pasuje do:

Ogólna ocena:    0 1 2 3 4
5,00/5
    W oparciu o 5 Opinie
0 1 2 3 4
(5/5

Ford S-Max 2.0 TdCi '12

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Świetne klocki. W duecie z tarczami Zimmermann Sport tworzą bardzo udany duet. Tarcze były kompromisem pomiędzy cenną a jakością (to mój drugi komplet tarcz tego producenta). Klocki nie hałasują, są w stanie spokojnie zatrzymać mocno rozpędzone i ciężkie auto jakim jest s-max.
Kilka razy miałem "okazję" hamować awaryjnie i w żadnej z tych sytuacji nie czułem obawy, że nie dam rady się zatrzymać. Polecam. Nie pylą nadmiernie, a jestem na tym punkcie wrażliwy. I nie piszczą. Nie ma siary przy hamowaniu na czerwonym świetle :)

0 1 2 3 4
(5/5

Subaru Legacy

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Bardzo fajne klocki. Hamują mocno i pewnie praktycznie od drugiego, trzeciego hamowania. Nie pylą. Fajna modulacja siły hamowania.
Myślę, że mogę śmiało polecić.

0 1 2 3 4
(5/5

Astra J 1,6t

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.

0 1 2 3 4
(5/5

Honda Civic 1.6 FK

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Super hamowanie, klocki zamontowane z tarczami Zimmermann nawiercanymi

0 1 2 3 4
(5/5

honda accord VII 2,4

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Polecam.

Strona: 1