KLOCKI GALFER SPORT FDHP 1050
FDHP 1050 to ulepszony następca modelu 1055. Galfer Sport to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych. Maksymalna temperatura pracy klocków to aż do 700 st C, czyli ok 75% więcej od seryjnie montowanych klocków. Większa maksymalna temperatura pracy pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważną zaletą klocków FDHP 1050 jest wysoki współczynnik tarcia który przekłada się na doskonałą modulację siły hamowania, pozwalając na precyzyjne operowanie hamulcem i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków i tarcz hamulcowych. Klocki serii sport cechuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.
Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, którzy oczekują większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.
Wszystkie klocki Galfer Sport FDHP 1050 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
- - doskonała modulacja siły hamowania
- - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
- - większy zakres temp o ok 75%
- - niskie zużycie klocków
- - niskie zużycie tarcz
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - odporne na działanie wysokiej temperatury
- - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 360mm) AUDI A8 (D2/4D) 1994-2002 6.0 W12 (420 km) 2001-2002 Quattro
- Klocki przód AUDI RS4 (B5) 2000-2002 2.7 Twin Turbo (375 km) 2000-2002
- Klocki przód (Dla tarcz 334mm) AUDI TT (8N) 1998-2006 1.8 Turbo (237 km) 2005-2006 Quattro
- Klocki przód AUDI TT (8N) 1998-2006 3.2 (250 km) 2003-2006 Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) TT 3.2 2004-2006 Quattro
- Klocki przód BENTLEY Arnage 4.4 Twin Turbo (354 km) 98-2002
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Turbo (405 km) 2001-2006
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Twin Turbo (460 km) 2002-2009
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Twin Turbo (500 km) 2007-2009
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Turbo (390 km) 95-2003
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Twin Turbo (450 km) 2006-2009
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Twin Turbo (507 km) 2009-2010
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (325 km) 91-94
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (360 km) 94-99
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (420 km) 96-2003
- Klocki przód BENTLEY Continental S 6.75 Turbo (390 km) 94-96
- Klocki przód BENTLEY Continental T 6.75 Turbo (400 km) 96-99
- Klocki przód BENTLEY Continental T 6.75 Turbo (426 km) 98-2002
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 740 3.9 Turbo Diesel 99-2001
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 750 5.4 94-98
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 750 5.4 98-2001
- Klocki przód BMW Z8 5.0 400 km 2000-2003
- Klocki przód (System ATE) BMW (ALPINA) B12 (E38) 5.7 95-98
- Klocki przód (System ATE) BMW (ALPINA) B12 (E38) 6.0 99-2001
- Klocki przód BMW (ALPINA) Roadster V8 (E52) 4.8 2002-2003
- Klocki przód BMW (USA) 750iL 5.4 E38 95-98
- Klocki przód BMW (USA) 750iL 5.4 E38 98-2001
- Klocki przód BMW (USA) Z8 5.0 2000-2003
- Klocki przód CHRYSLER Crossfire 3.2 Supercharged (335 km) 2005-2006
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Crossfire 3.2 SRT6 2005-2006
- Klocki przód MERCEDES C-Class (W202) 1993-2001 C43 AMG (310 km) 97-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) MERCEDES CLK (C208) 1997-2002 CLK430 (4.3) 98-2002
- Klocki przód MERCEDES CLK (C208) 1997-2002 CLK55 AMG 99-2002
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E430 Kombi 99-2003 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E55 AMG Kombi 97-2003
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E60 AMG Kombi 97-98
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T211) 2003-2009 Models with Sport package 2005-2009
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E430 97-2002 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E50 AMG 96-98
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E55 AMG 97-2003
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E60 AMG 97-98
- Klocki przód (Typ 1) MERCEDES E-Class (W211) 2002-2009 E500 2002-2009 (306 km) 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W211) 2002-2009 Models with Sport package 2005-2009
- Klocki przód MERCEDES S-Class (W220) 1999-2006 S430 2002-2006 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES S-Class (W220) 1999-2006 S55 AMG 2000-2003
- Klocki przód MERCEDES SLK (R170) 1996-2004 SLK32 AMG (3.2) (354 km) 2000-2004
- Klocki przód MERCEDES (USA) C43 AMG (W202) 4.3 98-2000
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK55 AMG (C208) 5.5 2001-2002
- Klocki przód MERCEDES (USA) E430 (W210) 4.3 2001-2002 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES (USA) E500 (W211) 5.0 2005 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES (USA) E55 AMG (W210) 5.5 99-2002
- Klocki przód MERCEDES (USA) S430 (W220) 4.3 (AWD) 2003-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) S500 (W220) 5.0 (AWD) 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) SLK AMG (R170) 3.2 Supercharged 2002-2004
- Klocki przód ROLLS ROYCE Silver Seraph 5.4 98-2002
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1997-2003 3.2 R32 (241 km) 2002-2004
- Klocki przód (4 klocki) VOLKSWAGEN Passat (B5) 1996-2005 4.0 W8 (275 km) 2001-2005
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) Golf Mk4 R32 3.2 2004
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 360mm) AUDI A8 (D2/4D) 1994-2002 6.0 W12 (420 km) 2001-2002 Quattro
- Klocki przód AUDI RS4 (B5) 2000-2002 2.7 Twin Turbo (375 km) 2000-2002
- Klocki przód (Dla tarcz 334mm) AUDI TT (8N) 1998-2006 1.8 Turbo (237 km) 2005-2006 Quattro
- Klocki przód AUDI TT (8N) 1998-2006 3.2 (250 km) 2003-2006 Quattro
- Klocki przód AUDI (USA) TT 3.2 2004-2006 Quattro
- Klocki przód BENTLEY Arnage 4.4 Twin Turbo (354 km) 98-2002
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Turbo (405 km) 2001-2006
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Twin Turbo (460 km) 2002-2009
- Klocki przód BENTLEY Arnage 6.75 Twin Turbo (500 km) 2007-2009
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Turbo (390 km) 95-2003
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Twin Turbo (450 km) 2006-2009
- Klocki przód BENTLEY Azure 6.75 Twin Turbo (507 km) 2009-2010
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (325 km) 91-94
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (360 km) 94-99
- Klocki przód BENTLEY Continental R 6.75 Turbo (420 km) 96-2003
- Klocki przód BENTLEY Continental S 6.75 Turbo (390 km) 94-96
- Klocki przód BENTLEY Continental T 6.75 Turbo (400 km) 96-99
- Klocki przód BENTLEY Continental T 6.75 Turbo (426 km) 98-2002
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 740 3.9 Turbo Diesel 99-2001
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 750 5.4 94-98
- Klocki przód BMW 7 Series (E38) 750 5.4 98-2001
- Klocki przód BMW Z8 5.0 400 km 2000-2003
- Klocki przód (System ATE) BMW (ALPINA) B12 (E38) 5.7 95-98
- Klocki przód (System ATE) BMW (ALPINA) B12 (E38) 6.0 99-2001
- Klocki przód BMW (ALPINA) Roadster V8 (E52) 4.8 2002-2003
- Klocki przód BMW (USA) 750iL 5.4 E38 95-98
- Klocki przód BMW (USA) 750iL 5.4 E38 98-2001
- Klocki przód BMW (USA) Z8 5.0 2000-2003
- Klocki przód CHRYSLER Crossfire 3.2 Supercharged (335 km) 2005-2006
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Crossfire 3.2 SRT6 2005-2006
- Klocki przód MERCEDES C-Class (W202) 1993-2001 C43 AMG (310 km) 97-2000
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) MERCEDES CLK (C208) 1997-2002 CLK430 (4.3) 98-2002
- Klocki przód MERCEDES CLK (C208) 1997-2002 CLK55 AMG 99-2002
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E430 Kombi 99-2003 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E55 AMG Kombi 97-2003
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T210) 1996-2003 E60 AMG Kombi 97-98
- Klocki przód MERCEDES E-Class (T211) 2003-2009 Models with Sport package 2005-2009
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E430 97-2002 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E50 AMG 96-98
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E55 AMG 97-2003
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W210) 1995-2003 E60 AMG 97-98
- Klocki przód (Typ 1) MERCEDES E-Class (W211) 2002-2009 E500 2002-2009 (306 km) 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES E-Class (W211) 2002-2009 Models with Sport package 2005-2009
- Klocki przód MERCEDES S-Class (W220) 1999-2006 S430 2002-2006 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES S-Class (W220) 1999-2006 S55 AMG 2000-2003
- Klocki przód MERCEDES SLK (R170) 1996-2004 SLK32 AMG (3.2) (354 km) 2000-2004
- Klocki przód MERCEDES (USA) C43 AMG (W202) 4.3 98-2000
- Klocki przód MERCEDES (USA) CLK55 AMG (C208) 5.5 2001-2002
- Klocki przód MERCEDES (USA) E430 (W210) 4.3 2001-2002 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES (USA) E500 (W211) 5.0 2005 4-Matic
- Klocki przód MERCEDES (USA) E55 AMG (W210) 5.5 99-2002
- Klocki przód MERCEDES (USA) S430 (W220) 4.3 (AWD) 2003-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) S500 (W220) 5.0 (AWD) 2004-2006
- Klocki przód MERCEDES (USA) SLK AMG (R170) 3.2 Supercharged 2002-2004
- Klocki przód ROLLS ROYCE Silver Seraph 5.4 98-2002
- Klocki przód VOLKSWAGEN Golf (Mk4) 1997-2003 3.2 R32 (241 km) 2002-2004
- Klocki przód (4 klocki) VOLKSWAGEN Passat (B5) 1996-2005 4.0 W8 (275 km) 2001-2005
- Klocki przód VOLKSWAGEN (USA) Golf Mk4 R32 3.2 2004
Opel
Klocki wyczuwalnie lepsze niż oem subiektywnie jakieś 20%
z prędkości v max nie zagrzały się wiec na plus bo oem potrafiły się zagrzać ze 140
stopień zużycia oceniam na dobry podobnie jak oem podobnie jak i pylenie jest do zaakceptowania
+ sprawdzają się na tarczach nacinanych jak i perforowanych
moim skromnym zdaniem klocki chyba najlepsze na rynku Cena|/Jakość
chcesz poprawić lekko fabrykę to dobry wybór :)
Fiesta
Producent nie dostarczył klocków z zamówieniem, wiec nie mam jak ocenić, ale spam mailowy nie daje spokoju, wiec dodaje opinie…
Fiesta
Producent nie spakował klocków do zbiorczego zamowienia, wiec nie mam czego ocenić, ale spam na mailu nie daje spokoju… wiec coś musiałem napisac
Mazda CX-9
Po zmianie klocków z EBC Yellow Stuff na Galfer pierwsze kilometry były ciężkie hamowaniu. Tak jest jak się przechodzi z jednego typu klocków na drugi (zapytajcie w sklepie).
Po przejechaniu około 200km hamulce zaczęły poprawnie hamować. Obecnie mam zrobione około 2000km na tych klockach i jestem z nich zadowolony. Co je odróżnia od poprzedników? Hamowanie jest ciche niezależnie jak długo trwa. Skuteczność hamowania (odczuwalnie) taka sama. A odporność na przegrzanie i zużycie - za wcześnie na taką ocenę.
Pzdr.
Citroen c5
Po przejechaniu około 2000km jest ok
Citroen c5
Do tej pory zrobiłem około 2000km i na razie jestem zadowolony ,do tej pory miałem komplet ATE i muszę przyznać ze teraz jest dużo lepiej
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po niemieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/h.Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał. Mój zestaw to klocki galfer,tarcze zimerman sport tył, rotinger przód. Dla pewności zregenerowane zaciski,nowy płyn hamulcowy oraz dla pewności nowe przewody hamulcowe HEL przód i tył. Auto staje w miejscu z 250km/u do 0
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po nimieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/u. Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał.
Golf 7R
Klocki całkiem okej ale strasznie piszczą czy ciepłe czy zimne
Skoda Superb Sportline 280km
Zestaw kupiony w Topbrakes: klocki Galfer 1550 przód i tył, tarcze DBA Street przód i Zimmerman tył, do tego płyn ATE 200 (taki zestaw zaproponował bardzo miły sprzedawca ze sklepu). Klocki i tarcze docierane zgodnie z załączoną instrukcją. Moja ocena całego zestawu po przejechaniu około 4000 km: żadnego bicia w trakcie hamowania, ewidentnie czuć bardzo wyraźną zmianę w jakości hamowania, pylenie zaskakująco małe, czasami potrafią nieznacznie popiskiwać przy delikatnym hamowaniu. Zatrzymanie od prędkości 120-160km/h do zera - rewelacja. W ruchu miejskim również lepsze niż seria. Reasumując - zestaw dużo wydajniejszy niż seria, a porównując ceny zakupu... (warto porównać samemu). W swoich poprzednich samochodach używałem klocków TRW, Jurida, tarcze albo ATE albo TRW. Moim zdaniem nie ma porównania. Polecam i pozdrawiam personel sklepu za fachowe doradztwo.
HONDA Accord VIII 2.0
Polecam.
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
volvo 850 T-5
Bardzo dobre klocki w stosunku do ceny. Szybsza reakcja na hamowanie. Siła hamowania około 20% silniejsza od oryginalnych ATE, a czasami ten metr ,dwa może uratować przód . Współczynnik hamowania FF nie jest bajerem na okładce. Opinię wystawiam dopiero po 20 tyś żeby była w miarę obiektywna i szczerze polecam. Pylenie dużo mniejsze od ATE. Długie trasy po autostradzie załadowanym autem i pasażerami na weekendowe wypady z prędkością autostradowa bez problemów z hamowaniem.
Accord viii
Jak z ta cenę super klocki. Robią robotę z tarczami oem. Polecam.
Saab 9-3
Zrobiłem na tych klockach około 15 tyś km , wcześniej było ATE i zwykłe Brembo.Galfer to naprawdę dobry klocek taki złoty środek pomiędzy serią a innymi za 700 i więcej zł.Zaskakująco mało pylą w stosunku do ATE ( te pylą niemiłosiernie ) Nie są głośne ale przy powolnym toczeniu potrafią jęknąć ale nie zawsze . Przeloty autostradowe 180+ znosi znakomicie , zero zmęczenia . Polecam
Tarcza gładka ori , klocek Galfer zestaw 314 mm przewody w oplocie
Ford S-Max 2.0 TdCi '12
Świetne klocki. W duecie z tarczami Zimmermann Sport tworzą bardzo udany duet. Tarcze były kompromisem pomiędzy cenną a jakością (to mój drugi komplet tarcz tego producenta). Klocki nie hałasują, są w stanie spokojnie zatrzymać mocno rozpędzone i ciężkie auto jakim jest s-max.
Kilka razy miałem "okazję" hamować awaryjnie i w żadnej z tych sytuacji nie czułem obawy, że nie dam rady się zatrzymać. Polecam. Nie pylą nadmiernie, a jestem na tym punkcie wrażliwy. I nie piszczą. Nie ma siary przy hamowaniu na czerwonym świetle :)
Subaru Legacy
Bardzo fajne klocki. Hamują mocno i pewnie praktycznie od drugiego, trzeciego hamowania. Nie pylą. Fajna modulacja siły hamowania.
Myślę, że mogę śmiało polecić.
Astra J 1,6t
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
Honda Civic 1.6 FK
Super hamowanie, klocki zamontowane z tarczami Zimmermann nawiercanymi
honda accord VII 2,4
Polecam.