KLOCKI GALFER SPORT FDHP 1050
FDHP 1050 to ulepszony następca modelu 1055. Galfer Sport to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych. Maksymalna temperatura pracy klocków to aż do 700 st C, czyli ok 75% więcej od seryjnie montowanych klocków. Większa maksymalna temperatura pracy pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważną zaletą klocków FDHP 1050 jest wysoki współczynnik tarcia który przekłada się na doskonałą modulację siły hamowania, pozwalając na precyzyjne operowanie hamulcem i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków i tarcz hamulcowych. Klocki serii sport cechuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.
Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, którzy oczekują większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.
Wszystkie klocki Galfer Sport FDHP 1050 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
- - doskonała modulacja siły hamowania
- - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
- - większy zakres temp o ok 75%
- - niskie zużycie klocków
- - niskie zużycie tarcz
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - odporne na działanie wysokiej temperatury
- - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Bendix) CITROEN C15 1.8 Diesel 84-2000
- Klocki przód (System Bendix) CITROEN C15 1.9 Diesel 2000-2005
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) CITROEN Saxo 1.0 97-2001
- Klocki przód (Dla tarcz 247mm) CITROEN Saxo 1.1 96-2003
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.4 96-2000
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.4 96-2003
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.5 Diesel 96-2001
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.5 Diesel 96-2003
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) PEUGEOT 106 1.0 91-97
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) PEUGEOT 106 1.1 91-2003
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.3 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.4 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.4 96-2003
- Klocki przód PEUGEOT 106 1.4 Diesel 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 106 1.5 Diesel 94-2003
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.6 (103 km) 94-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.6 (103 km) 97-2001
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 94-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 97-2001
- Klocki przód PEUGEOT 205 1.0 88-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.1 83-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.3 (102 km) 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4 83-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4 Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4i 83-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4i Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 83-90
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 90-97
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 CTi 84-93
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 GTi 84-93
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Diesel 83-97
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 90-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi 87-88
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 Diesel 89-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi 86-88
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi 88-95
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.1 93-97
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.4 93-97
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.4 95-97
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 87-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 Kombi 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 Kombi 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 87-92
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 92-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 Kombi 88-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 Kombi 94-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.8 92-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Kombi 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Kombi 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel 87-90
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel 90-92
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel Kombi 87-90
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel Kombi 90-92
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 405 1.9 87-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel 92-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel Kombi 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel Kombi 92-94
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 405 1.9 Kombi 87-94
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Turbo Diesel Kombi 91-94
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.0 96-2001
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.1 96-2001
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.4 94-2001
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 Van 1.5 Diesel 94-2001
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.1 92-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.2 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.4 90-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 92-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 92-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.9 Diesel 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.1 92-94
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.2 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.9 Diesel 90-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki przód THINK GLOBAL Think City Electric 2008-2011
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Bendix) CITROEN C15 1.8 Diesel 84-2000
- Klocki przód (System Bendix) CITROEN C15 1.9 Diesel 2000-2005
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) CITROEN Saxo 1.0 97-2001
- Klocki przód (Dla tarcz 247mm) CITROEN Saxo 1.1 96-2003
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.4 96-2000
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.4 96-2003
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.5 Diesel 96-2001
- Klocki przód CITROEN Saxo 1.5 Diesel 96-2003
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) PEUGEOT 106 1.0 91-97
- Klocki przód (Dla tarcz na 4 śruby) PEUGEOT 106 1.1 91-2003
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.3 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.4 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.4 96-2003
- Klocki przód PEUGEOT 106 1.4 Diesel 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 106 1.5 Diesel 94-2003
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.6 (103 km) 94-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.6 (103 km) 97-2001
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 94-96
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 97-2001
- Klocki przód PEUGEOT 205 1.0 88-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.1 83-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.3 (102 km) 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4 83-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4 Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4i 83-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.4i Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 83-90
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 90-97
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 CTi 84-93
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.6 GTi 84-93
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Diesel 83-97
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 90-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi 87-88
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 CTi 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 Diesel 89-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi (ABS) 88-95
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi 86-88
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 205 1.9 GTi 88-95
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.1 93-97
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.4 93-97
- Klocki przód PEUGEOT 306 1.4 95-97
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 87-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 Kombi 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.4 Kombi 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 87-92
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 92-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 Kombi 88-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.6 Kombi 94-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.8 92-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Kombi 92-94
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Kombi 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel 87-90
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel 90-92
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel Kombi 87-90
- Klocki przód PEUGEOT 405 1.8 Turbo Diesel Kombi 90-92
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 405 1.9 87-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel 92-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel Kombi 87-92
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Diesel Kombi 92-94
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 405 1.9 Kombi 87-94
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Bendix) PEUGEOT 405 1.9 Turbo Diesel Kombi 91-94
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.0 96-2001
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.1 96-2001
- Klocki przód PEUGEOT 106 Van 1.4 94-2001
- Klocki przód (Dla tarcz pełnych) PEUGEOT 106 Van 1.5 Diesel 94-2001
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.1 92-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.2 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.4 90-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 72mm ABS ring 92-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 90-92
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.8 75mm ABS ring 92-98
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk1) 1990-1998 1.9 Diesel 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.1 92-94
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.2 90-98
- Klocki przód RENAULT Clio Van 1.9 Diesel 90-98
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 84-87
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 87-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.0 Quadra 88-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 84-87
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.1 Turbo Diesel 87-91
- Klocki przód (System Bendix) RENAULT Espace (Mk1) 1984-1991 2.2 Quadra 88-91
- Klocki przód THINK GLOBAL Think City Electric 2008-2011
Opel
Klocki wyczuwalnie lepsze niż oem subiektywnie jakieś 20%
z prędkości v max nie zagrzały się wiec na plus bo oem potrafiły się zagrzać ze 140
stopień zużycia oceniam na dobry podobnie jak oem podobnie jak i pylenie jest do zaakceptowania
+ sprawdzają się na tarczach nacinanych jak i perforowanych
moim skromnym zdaniem klocki chyba najlepsze na rynku Cena|/Jakość
chcesz poprawić lekko fabrykę to dobry wybór :)
Fiesta
Producent nie dostarczył klocków z zamówieniem, wiec nie mam jak ocenić, ale spam mailowy nie daje spokoju, wiec dodaje opinie…
Fiesta
Producent nie spakował klocków do zbiorczego zamowienia, wiec nie mam czego ocenić, ale spam na mailu nie daje spokoju… wiec coś musiałem napisac
Mazda CX-9
Po zmianie klocków z EBC Yellow Stuff na Galfer pierwsze kilometry były ciężkie hamowaniu. Tak jest jak się przechodzi z jednego typu klocków na drugi (zapytajcie w sklepie).
Po przejechaniu około 200km hamulce zaczęły poprawnie hamować. Obecnie mam zrobione około 2000km na tych klockach i jestem z nich zadowolony. Co je odróżnia od poprzedników? Hamowanie jest ciche niezależnie jak długo trwa. Skuteczność hamowania (odczuwalnie) taka sama. A odporność na przegrzanie i zużycie - za wcześnie na taką ocenę.
Pzdr.
Citroen c5
Po przejechaniu około 2000km jest ok
Citroen c5
Do tej pory zrobiłem około 2000km i na razie jestem zadowolony ,do tej pory miałem komplet ATE i muszę przyznać ze teraz jest dużo lepiej
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po niemieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/h.Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał. Mój zestaw to klocki galfer,tarcze zimerman sport tył, rotinger przód. Dla pewności zregenerowane zaciski,nowy płyn hamulcowy oraz dla pewności nowe przewody hamulcowe HEL przód i tył. Auto staje w miejscu z 250km/u do 0
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po nimieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/u. Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał.
Golf 7R
Klocki całkiem okej ale strasznie piszczą czy ciepłe czy zimne
Skoda Superb Sportline 280km
Zestaw kupiony w Topbrakes: klocki Galfer 1550 przód i tył, tarcze DBA Street przód i Zimmerman tył, do tego płyn ATE 200 (taki zestaw zaproponował bardzo miły sprzedawca ze sklepu). Klocki i tarcze docierane zgodnie z załączoną instrukcją. Moja ocena całego zestawu po przejechaniu około 4000 km: żadnego bicia w trakcie hamowania, ewidentnie czuć bardzo wyraźną zmianę w jakości hamowania, pylenie zaskakująco małe, czasami potrafią nieznacznie popiskiwać przy delikatnym hamowaniu. Zatrzymanie od prędkości 120-160km/h do zera - rewelacja. W ruchu miejskim również lepsze niż seria. Reasumując - zestaw dużo wydajniejszy niż seria, a porównując ceny zakupu... (warto porównać samemu). W swoich poprzednich samochodach używałem klocków TRW, Jurida, tarcze albo ATE albo TRW. Moim zdaniem nie ma porównania. Polecam i pozdrawiam personel sklepu za fachowe doradztwo.
HONDA Accord VIII 2.0
Polecam.
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
volvo 850 T-5
Bardzo dobre klocki w stosunku do ceny. Szybsza reakcja na hamowanie. Siła hamowania około 20% silniejsza od oryginalnych ATE, a czasami ten metr ,dwa może uratować przód . Współczynnik hamowania FF nie jest bajerem na okładce. Opinię wystawiam dopiero po 20 tyś żeby była w miarę obiektywna i szczerze polecam. Pylenie dużo mniejsze od ATE. Długie trasy po autostradzie załadowanym autem i pasażerami na weekendowe wypady z prędkością autostradowa bez problemów z hamowaniem.
Accord viii
Jak z ta cenę super klocki. Robią robotę z tarczami oem. Polecam.
Saab 9-3
Zrobiłem na tych klockach około 15 tyś km , wcześniej było ATE i zwykłe Brembo.Galfer to naprawdę dobry klocek taki złoty środek pomiędzy serią a innymi za 700 i więcej zł.Zaskakująco mało pylą w stosunku do ATE ( te pylą niemiłosiernie ) Nie są głośne ale przy powolnym toczeniu potrafią jęknąć ale nie zawsze . Przeloty autostradowe 180+ znosi znakomicie , zero zmęczenia . Polecam
Tarcza gładka ori , klocek Galfer zestaw 314 mm przewody w oplocie
Ford S-Max 2.0 TdCi '12
Świetne klocki. W duecie z tarczami Zimmermann Sport tworzą bardzo udany duet. Tarcze były kompromisem pomiędzy cenną a jakością (to mój drugi komplet tarcz tego producenta). Klocki nie hałasują, są w stanie spokojnie zatrzymać mocno rozpędzone i ciężkie auto jakim jest s-max.
Kilka razy miałem "okazję" hamować awaryjnie i w żadnej z tych sytuacji nie czułem obawy, że nie dam rady się zatrzymać. Polecam. Nie pylą nadmiernie, a jestem na tym punkcie wrażliwy. I nie piszczą. Nie ma siary przy hamowaniu na czerwonym świetle :)
Subaru Legacy
Bardzo fajne klocki. Hamują mocno i pewnie praktycznie od drugiego, trzeciego hamowania. Nie pylą. Fajna modulacja siły hamowania.
Myślę, że mogę śmiało polecić.
Astra J 1,6t
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
Honda Civic 1.6 FK
Super hamowanie, klocki zamontowane z tarczami Zimmermann nawiercanymi
honda accord VII 2,4
Polecam.