KLOCKI GALFER SPORT FDHP 1050
FDHP 1050 to ulepszony następca modelu 1055. Galfer Sport to seria klocków performance o parametrach znacznie przewyższających seryjne hamulce. Do budowy klocków wykorzystano organiczną mieszankę cierną która posiada znacznie większy współczynnik tarcia dostępny już od najniższych. Maksymalna temperatura pracy klocków to aż do 700 st C, czyli ok 75% więcej od seryjnie montowanych klocków. Większa maksymalna temperatura pracy pozwala na utrzymanie wysokiej wydajności hamulców w warunkach kiedy seryjne klocki przestają działać. Ważną zaletą klocków FDHP 1050 jest wysoki współczynnik tarcia który przekłada się na doskonałą modulację siły hamowania, pozwalając na precyzyjne operowanie hamulcem i użycie mniejszej siły do zatrzymania samochodu. Unikatowy materiał cierny opracowany na bazie mieszanki organicznej cechuje małe zużycie klocków i tarcz hamulcowych. Klocki serii sport cechuje pylenie i hałas na poziomie seryjnych odpowiedników.
Klocki polecane zarówno do lekkich samochodów miejskich jak i cięższych limuzyn i SUV dla kierowców preferujących spokojny i dynamiczny styl jazdy, którzy oczekują większej wydajności hamulców. Do klocków można stosować zarówno seryjne gładkie tarcze jak i perforowane serie performance.
Wszystkie klocki Galfer Sport FDHP 1050 zostały wyposażone w podkładki eliminujące zjawisko pisków, a także czujniki zużycia klocków w modelach w których jest on integralną częścią z klockiem.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców o ok 40 %
- - doskonała modulacja siły hamowania
- - wysoki współczynnik tarcia od najniższych temperatur
- - większy zakres temp o ok 75%
- - niskie zużycie klocków
- - niskie zużycie tarcz
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - odporne na działanie wysokiej temperatury
- - mniejsza temperatura pracy hamulców
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 (280 km) 2009-2016
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 Supercharged (350 km) 2010-2015
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (400 km) 2015-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (410 km) 2016-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (345 km) 2012-2015
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (350 km) 2015-2016
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (380 km) 2016-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (410 km) 2018-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki tył McLAREN 12C 3.8 Twin Turbo (625 km) 2012-2015
- Klocki tył McLAREN 540C 3.8 Twin Turbo (540 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN 570GT 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki tył McLAREN 570S 3.8 Twin Turbo (570 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN MP4-12C 3.8 Twin Turbo (600 km) 2011-2012
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.4 2000-2004
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.6 GTN 2004
- Klocki przód NOBLE M12 3.0 Twin Turbo (352 km) 2002-2009
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (230 km) 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (255 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 312mm) SEAT Ibiza (6J) 2008-2015 1.4 Turbo (180 km) 2009-2015
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.8 Turbo Cupra (180 km) 2004-2008
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.9 Turbo Diesel Cupra (160 km) 2004-2008
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 (280 km) 2009-2016
- Klocki przód LOTUS Evora 3.5 Supercharged (350 km) 2010-2015
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (400 km) 2015-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (410 km) 2016-
- Klocki tył LOTUS Evora 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (345 km) 2012-2015
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (350 km) 2015-2016
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (380 km) 2016-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (410 km) 2018-
- Klocki przód LOTUS Exige 3.5 Supercharged (430 km) 2017-
- Klocki tył McLAREN 12C 3.8 Twin Turbo (625 km) 2012-2015
- Klocki tył McLAREN 540C 3.8 Twin Turbo (540 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN 570GT 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki tył McLAREN 570S 3.8 Twin Turbo (570 km) 2015-
- Klocki tył McLAREN MP4-12C 3.8 Twin Turbo (600 km) 2011-2012
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.4 2000-2004
- Klocki przód MORGAN Aero 8 4.6 GTN 2004
- Klocki przód NOBLE M12 3.0 Twin Turbo (352 km) 2002-2009
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (230 km) 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Clio (Mk2) 1998-2007 3.0 (255 km) 2003-2005
- Klocki przód (Dla tarcz 312mm) SEAT Ibiza (6J) 2008-2015 1.4 Turbo (180 km) 2009-2015
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.8 Turbo Cupra (180 km) 2004-2008
- Klocki przód (System AP) SEAT Ibiza (6L) 2002-2008 1.9 Turbo Diesel Cupra (160 km) 2004-2008
Durango 2019 3,6
Zmiana klocków przerosła oczekiwania.
Pojawiła się monstrualna siła hamowania, która łatwo dozować bez mocnego naciskania na pedał hamulca.
Współpracują z tarczami brembo nawiercanymi z wielką kulturą i bez pisków.
Pylenie jest i liczyłem się z tym, jednak za cenę takiej wydajności to szczegół.
Polecam.
Klocki Galfer Sport FDHP 1050
Klocki pod siłę hamowania lepsze niż zwykłe Brembo ale przegrzewają się w mgnieniu oka. Parę ostrych hamowań i już zaczyna słabnąć i śmierdzieć zapalonym klockiem. Nawet seryjne tak szybko się nie przegrzewały jak tę. Na zaletę można zaczynać że przynajmniej nie piszczą. Nie polecam nikomu kto jeździ dynamiczne jedynie do czego się nadają to pozorowanie jakości.
Opel
Klocki wyczuwalnie lepsze niż oem subiektywnie jakieś 20%
z prędkości v max nie zagrzały się wiec na plus bo oem potrafiły się zagrzać ze 140
stopień zużycia oceniam na dobry podobnie jak oem podobnie jak i pylenie jest do zaakceptowania
+ sprawdzają się na tarczach nacinanych jak i perforowanych
moim skromnym zdaniem klocki chyba najlepsze na rynku Cena|/Jakość
chcesz poprawić lekko fabrykę to dobry wybór :)
Fiesta
Producent nie dostarczył klocków z zamówieniem, wiec nie mam jak ocenić, ale spam mailowy nie daje spokoju, wiec dodaje opinie…
Fiesta
Producent nie spakował klocków do zbiorczego zamowienia, wiec nie mam czego ocenić, ale spam na mailu nie daje spokoju… wiec coś musiałem napisac
Mazda CX-9
Po zmianie klocków z EBC Yellow Stuff na Galfer pierwsze kilometry były ciężkie hamowaniu. Tak jest jak się przechodzi z jednego typu klocków na drugi (zapytajcie w sklepie).
Po przejechaniu około 200km hamulce zaczęły poprawnie hamować. Obecnie mam zrobione około 2000km na tych klockach i jestem z nich zadowolony. Co je odróżnia od poprzedników? Hamowanie jest ciche niezależnie jak długo trwa. Skuteczność hamowania (odczuwalnie) taka sama. A odporność na przegrzanie i zużycie - za wcześnie na taką ocenę.
Pzdr.
Citroen c5
Po przejechaniu około 2000km jest ok
Citroen c5
Do tej pory zrobiłem około 2000km i na razie jestem zadowolony ,do tej pory miałem komplet ATE i muszę przyznać ze teraz jest dużo lepiej
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po niemieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/h.Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał. Mój zestaw to klocki galfer,tarcze zimerman sport tył, rotinger przód. Dla pewności zregenerowane zaciski,nowy płyn hamulcowy oraz dla pewności nowe przewody hamulcowe HEL przód i tył. Auto staje w miejscu z 250km/u do 0
Mercedes E420 CDI
Świetny produkt i doskonale sobie radzi w moim samochodzie. Jeżdżę dynamicznie na codzień i bardzo szybko po nimieckich autostradach. Doskonale się sprawdzają w warunkach miejskich poza miejskich jak i w warunkach autostradowych gdzie często hamuję z prędkości 250km/u. Auto to Mercedes E420 CDI którego waga oscyluje w granicach 2000 kg gdy pakuje swoje rzeczy do pracy. Nie zauważyłem zwiększonego hałasu,piszczenia. W porównaniu do zwykłych klocków praktycznie nie pylą i nie brudzą felg aluminiowych. Polecam produkt. Ja osobiście sprawdziłem i będę używał.
Golf 7R
Klocki całkiem okej ale strasznie piszczą czy ciepłe czy zimne
Skoda Superb Sportline 280km
Zestaw kupiony w Topbrakes: klocki Galfer 1550 przód i tył, tarcze DBA Street przód i Zimmerman tył, do tego płyn ATE 200 (taki zestaw zaproponował bardzo miły sprzedawca ze sklepu). Klocki i tarcze docierane zgodnie z załączoną instrukcją. Moja ocena całego zestawu po przejechaniu około 4000 km: żadnego bicia w trakcie hamowania, ewidentnie czuć bardzo wyraźną zmianę w jakości hamowania, pylenie zaskakująco małe, czasami potrafią nieznacznie popiskiwać przy delikatnym hamowaniu. Zatrzymanie od prędkości 120-160km/h do zera - rewelacja. W ruchu miejskim również lepsze niż seria. Reasumując - zestaw dużo wydajniejszy niż seria, a porównując ceny zakupu... (warto porównać samemu). W swoich poprzednich samochodach używałem klocków TRW, Jurida, tarcze albo ATE albo TRW. Moim zdaniem nie ma porównania. Polecam i pozdrawiam personel sklepu za fachowe doradztwo.
HONDA Accord VIII 2.0
Polecam.
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
volvo 850 T-5
Bardzo dobre klocki w stosunku do ceny. Szybsza reakcja na hamowanie. Siła hamowania około 20% silniejsza od oryginalnych ATE, a czasami ten metr ,dwa może uratować przód . Współczynnik hamowania FF nie jest bajerem na okładce. Opinię wystawiam dopiero po 20 tyś żeby była w miarę obiektywna i szczerze polecam. Pylenie dużo mniejsze od ATE. Długie trasy po autostradzie załadowanym autem i pasażerami na weekendowe wypady z prędkością autostradowa bez problemów z hamowaniem.
Accord viii
Jak z ta cenę super klocki. Robią robotę z tarczami oem. Polecam.
Saab 9-3
Zrobiłem na tych klockach około 15 tyś km , wcześniej było ATE i zwykłe Brembo.Galfer to naprawdę dobry klocek taki złoty środek pomiędzy serią a innymi za 700 i więcej zł.Zaskakująco mało pylą w stosunku do ATE ( te pylą niemiłosiernie ) Nie są głośne ale przy powolnym toczeniu potrafią jęknąć ale nie zawsze . Przeloty autostradowe 180+ znosi znakomicie , zero zmęczenia . Polecam
Tarcza gładka ori , klocek Galfer zestaw 314 mm przewody w oplocie
Ford S-Max 2.0 TdCi '12
Świetne klocki. W duecie z tarczami Zimmermann Sport tworzą bardzo udany duet. Tarcze były kompromisem pomiędzy cenną a jakością (to mój drugi komplet tarcz tego producenta). Klocki nie hałasują, są w stanie spokojnie zatrzymać mocno rozpędzone i ciężkie auto jakim jest s-max.
Kilka razy miałem "okazję" hamować awaryjnie i w żadnej z tych sytuacji nie czułem obawy, że nie dam rady się zatrzymać. Polecam. Nie pylą nadmiernie, a jestem na tym punkcie wrażliwy. I nie piszczą. Nie ma siary przy hamowaniu na czerwonym świetle :)
Subaru Legacy
Bardzo fajne klocki. Hamują mocno i pewnie praktycznie od drugiego, trzeciego hamowania. Nie pylą. Fajna modulacja siły hamowania.
Myślę, że mogę śmiało polecić.
Astra J 1,6t
Wszystko w jak najlepszym porządku, dużo lepsze niż seryjne.
Honda Civic 1.6 FK
Super hamowanie, klocki zamontowane z tarczami Zimmermann nawiercanymi