Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.5 Turbo Diesel 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.6 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.9 Turbo Diesel 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 (135 km) 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo (163 km) 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo Diesel 2006-2007
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo Diesel 2006-2009
- Klocki przód RENAULT Scenic RX4 1.9 Turbo Diesel 2001-2003
- Klocki tył RENAULT Scenic RX4 1.9 Turbo Diesel 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Scenic RX4 2.0 2001-2003
- Klocki tył RENAULT Scenic RX4 2.0 2001-2003
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.5 Turbo Diesel 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.6 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 1.9 Turbo Diesel 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 (135 km) 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo (163 km) 2005-2009
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo Diesel 2006-2007
- Klocki przód RENAULT Grand Scenic 2.0 Turbo Diesel 2006-2009
- Klocki przód RENAULT Scenic RX4 1.9 Turbo Diesel 2001-2003
- Klocki tył RENAULT Scenic RX4 1.9 Turbo Diesel 2001-2003
- Klocki przód RENAULT Scenic RX4 2.0 2001-2003
- Klocki tył RENAULT Scenic RX4 2.0 2001-2003
Fiesta ST150
Jeśli chodzi o hamowanie jest OK, dobrze hamują te klocki w wysokich temp oraz dość dobrze łapią z niskich temperatur ale tylko dobrze bez szału. Natomiast jeżeli chodzi o zużycie i piszczenie to jest dramat, klocki na gładkiej tarczy zużywają się na oczach, nie zrobiły nawet 6 tys km a już nie ma 60% warstwy ciernej. Pisk momentami bardzo dokuczliwy przy hamowaniu nie rozgrzanymi i z niskich prędkości. Do kosza pójdą i drugi raz po tą firmę nie sięgnę.
Dacia Duster
Klocki po rozpakowaniu dalece odbiegają wyglądem od tych prezentowanych na zdjęciu, za tą cenę oczekiwało by się dużo lepszego wykonania. Co do samego użytkowania to dopiero założone na tarczach Zimmermanna Sport CoatZ. Podczas hamowania przy małej prędkości strasznie piszczą. Poprzednio zamontowane były Ate Ceramic z których byłem zadowolony no ale cóż chciałem wyższej półki. Jak nie przestaną piszczeć to pewnie wyląduje w koszu a założę sprawdzone Ate. Szkoda kasy.
Nissan Maxima A34 2006
Tarcze DBA Street X-GOLD wyglad na 5, z małym ale, ponieważ farba nadająca kolor złoty na jednej tarczy zrobiła się biała po montażu i przejechanych paru kilometrach, jednak efektywność na trasie przy duzych predkosciach i na miescie przy gwałtownych hamowaniach bardzo dobra przy połączeniu z klockami GALFER Sport FDT 1055, które idealnie pasują do nich (zauważalne pylenie ale brak dziwnych pisków/hałasów)