KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 4.7 2006-2009
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 5.7 2006-2009
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 5.7 Hybrid 2009
- Klocki przód DODGE Durango 3.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Durango 4.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Durango 5.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Ram Pick-Up (1500) (2WD) Ram Pick-Up (1500) (2WD) 2006-2011
- Klocki przód DODGE Ram Pick-Up (1500) (4WD) Ram Pick-Up (1500) (4WD) 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 2WD 3.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 2WD 4.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 4WD 3.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 4WD 4.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 3.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 4.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 5.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 3.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 4.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 5.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (4WD) Pick-up 5.7 2006-2011
- Klocki przód JEEP (USA) J8 2.8 Turbo Diesel 2007-2011
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Raider 3.7 2006-2010
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Raider 4.7 2006-2007
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.0 Turbo Diesel 2014-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.6 2019- (5 śrub)
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 4.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 5.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 5.7 2019- (5 śrub)
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 3.0 Turbo Diesel 2014-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 3.6 2012-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 4.7 2012-2013
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 5.7 2012-2019
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 4.7 2006-2009
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 5.7 2006-2009
- Klocki przód CHRYSLER (USA) Aspen 5.7 Hybrid 2009
- Klocki przód DODGE Durango 3.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Durango 4.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Durango 5.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE Ram Pick-Up (1500) (2WD) Ram Pick-Up (1500) (2WD) 2006-2011
- Klocki przód DODGE Ram Pick-Up (1500) (4WD) Ram Pick-Up (1500) (4WD) 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 2WD 3.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 2WD 4.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 4WD 3.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Dakota 4WD 4.7 2005-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 3.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 4.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Durango 5.7 2007-2010
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 3.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 4.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (2WD) Pick-up 5.7 2006-2011
- Klocki przód DODGE (USA) Ram 1500 (4WD) Pick-up 5.7 2006-2011
- Klocki przód JEEP (USA) J8 2.8 Turbo Diesel 2007-2011
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Raider 3.7 2006-2010
- Klocki przód MITSUBISHI (USA) Raider 4.7 2006-2007
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.0 Turbo Diesel 2014-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.6 2019- (5 śrub)
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 3.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 4.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 5.7 2011-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS 1500 5.7 2019- (5 śrub)
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 3.0 Turbo Diesel 2014-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 3.6 2012-2019
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 4.7 2012-2013
- Klocki przód RAM TRUCKS (USA) 1500 5.7 2012-2019
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.