KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 4.0 Twin Turbo (503 km) 2017-
- Klocki przód ASTON MARTIN DB11 5.2 Twin Turbo (608 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (485 km) 2008-2011
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (523 km) 2011-2012
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (542 km) 2012-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (570 km) 2016-
- Klocki przód NISSAN GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (600 km) 2015-
- Klocki przód NISSAN Juke-R (1st Gen) 2013-2019 3.8 Twin Turbo (545 km) 2013-2019
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo (M12 bolts) 2012-
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo 2008-2011
- Klocki przód NISSAN (USA) GT-R (R35) 3.8 Twin Turbo Nismo (M14 bolts) 2014-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.