KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo (Z32) 90-94
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.0 Turbo 89-94 GTS-t
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.5 Turbo 93-98 GTS-T
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 GT (200 km) 98-2003
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 Turbo 98-2002 GT-T
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 89-90
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 90-97
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 89-94
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Twin Turbo 94-96
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS 93-98
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 GT -200 98-2003
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 Turbo 98-2003 GT-T
- Klocki tył SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2000 2.2 Turbo (22B) 98-2000
- Klocki tył SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo (Prodrive P1) 2000-2001
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX 2001-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX 2005-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo (GB270) 2007-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (Japanese Grey Import) 2001-2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2006-2007
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki tył NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo (Z32) 90-94
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.0 Turbo 89-94 GTS-t
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.5 Turbo 93-98 GTS-T
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 GT (200 km) 98-2003
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 Turbo 98-2002 GT-T
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 89-90
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 90-97
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 89-94
- Klocki tył NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Twin Turbo 94-96
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS 93-98
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 GT -200 98-2003
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 Turbo 98-2003 GT-T
- Klocki tył SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2000 2.2 Turbo (22B) 98-2000
- Klocki tył SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo (Prodrive P1) 2000-2001
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX 2001-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX 2005-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo (GB270) 2007-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (Japanese Grey Import) 2001-2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2006-2007
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.