KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.0 Turbo (SG5) 2003-2008
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 1.5 (105 km) 2006-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 (125 km) 2002-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 R (160 km) 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Sport (125 km) 2002-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SG) 2.5 2003-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SG) 2.5 Turbo 2003-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2003-2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 RS 2003-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 TS 2003-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza Outback 2.5 2003-2007
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.0 Turbo (SG5) 2003-2008
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 1.5 (105 km) 2006-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 (125 km) 2002-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 R (160 km) 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Sport (125 km) 2002-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SG) 2.5 2003-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SG) 2.5 Turbo 2003-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2003-2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 RS 2003-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 TS 2003-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2005
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza Outback 2.5 2003-2007
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.