KLOCKI HAWK HPS
HPS to najpopularniejszy model klocków firmy Hawk o parametrach przewyższających seryjne odpowiedniki. Zaprojektowane do samochodów seryjnych w których oczekujemy większej wydajności hamulców nie rezygnując przy tym z komfortu. Materiał cierny użyty do ich budowy został wzbogacony włóknami węglowymi dzięki którym klocki cechuje większa skuteczność o ok 20% zarówno w niskiej temperaturze jak i podczas ekstremalnych warunków przy hamowaniu z dużej prędkości na autostradzie i krętej drodze. Większy zakres temperatury klocków pozwala na prawidłowe działanie hamulców znacznie dłużej zmniejszając ryzyko przegrzania i uszkodzenia tarcz hamulcowych. Parametry modelu HPS sprawiają że klocki doskonale sprawdzają się w samochodach miejskich i kompaktowych których kierowcy preferują spokojny i dynamiczny styl jazdy, do stosowania zarówno z standardowymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi sportowymi odpowiednikami. High Performance Street łączy zalety klocków seryjnych i sportowych oferując przy tym mniejsze zużycie klocków nawet do 50%, co pozwala na dłuższe interwały wymiany hamulców.
Cechy:
- - większa wydajność hamulców o 20%
- - mniejsze zużycie klocków i tarcz
- - szeroki zakres temperatury pracy
- - komfort seryjnych hamulców
- - mniejsze ryzyko przegrzania tarcz
- - odporność na fading
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Hawk Performance
Firma Hawk od 25 lat produkuje wysokiej jakości klocki hamulcowe klasy Premium. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mieszanek ciernych przeznaczonych do samochodów osobowych, Suv, 4x4 oraz bogatą gamę klocków do profesjonalnego sportu. Wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu materiałów ciernych do lotnictwa, przemysłu i wojska pozwoliło opracowanie wysokiej jakości produktów które są jednymi z najczęściej wybieranymi w Usa. Klocki przeznaczone do sportu od wielu lat zdobywają laury w wyścigach samochodowych wysokiej rangi na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 316mm) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki przód SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki przód (Dla tarcz 316mm) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki przód SUBARU Legacy (BL/BP) 2003-2010 3.0 (245 km) 2003-2010
- Klocki przód SUBARU Legacy (BM/BR) 2009-2014 2.5 Turbo (265 km) 2009-2014
- Klocki przód SUBARU Levorg 1.6 Turbo (170 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 2.5 (175 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 3.6 (260 km) 2009-2014
- Klocki przód SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki przód SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki przód SUBARU WRX 2.0 Turbo 2015-
- Klocki przód SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2005-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2005-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo GT spec B 2007-
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.0 LimiteDiesel 2008-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2016-
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 2.5 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 2.5 2016-
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 3.6 2015-
- Klocki przód SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki przód SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX 2.0 Turbo 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX 2.0 Turbo 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (Dla tarcz 316mm) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki przód SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki przód (Dla tarcz 316mm) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki przód SUBARU Legacy (BL/BP) 2003-2010 3.0 (245 km) 2003-2010
- Klocki przód SUBARU Legacy (BM/BR) 2009-2014 2.5 Turbo (265 km) 2009-2014
- Klocki przód SUBARU Levorg 1.6 Turbo (170 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 2.5 (175 km) 2015-
- Klocki przód SUBARU Outback 3.6 (260 km) 2009-2014
- Klocki przód SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki przód SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki przód SUBARU WRX 2.0 Turbo 2015-
- Klocki przód SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2005-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2005-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo GT spec B 2007-
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.0 LimiteDiesel 2008-2009
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Legacy 3.6 2016-
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 2.5 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 2.5 2016-
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) Outback 3.6 2015-
- Klocki przód SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki przód SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX 2.0 Turbo 2015
- Klocki przód SUBARU (USA) WRX 2.0 Turbo 2016-
Subaru Legacy
Świetny klocek!
Znacznie zwiększa siłę hamowania nawet na seryjnej tarczy.
Bardzo szybko łapie temperaturę pracy.
Można się zdziwić na zimno na wzniesieniu :)
W mieście przy dynamicznej jeździe czuć, że mocno się grzeje i hałasuje za to siła hamowania cały czas idealna.
Potrafi popiskiwać na zimno.
Dobrze wydane pieniądze!
Mazda 6, może z wyjątkiem mps, hamuje beznadziejnie. Tarcze EBS i klocki HAWK poprawiają sprawę, ale... spodziewałem się jeszcze lepszego efektu.
Mazda 6, 2.2 d., 163+ KM (po DPF off), jazda umiarkowana/aktywna
Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.