• Tarcze DBA Street T2
Tarcze DBA Street T2
search

Tarcze DBA Street T2 DBA 600S

0 1 2 3 4
5,00/5 - 8 opinii(e)
0 1 2 3 4 8
0 1 2 3 0 0
0 1 2 0 1 0
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 0

Strona zabudowy: Przód

Indeks: DBA 600S

Średnica: 324 [mm]

Wysokość: 49 [mm]

Grubość: 30/28 [mm]

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 szt do wymiany potrzebne są 2 (lewa i prawa)

DBA
866,54 zł
Dostępność: Wysyłka w 48h
Ilość

Zapytaj o produkt

Tarcze DBA Street T2

Tarcze DBA Street T2

Strona zabudowy: Przód

Indeks: DBA 600S

Średnica: 324 [mm]

Wysokość: 49 [mm]

Grubość: 30/28 [mm]

Liczba otworów: 5

Typ: Wentylowane

Cena dotyczy 1 szt do wymiany potrzebne są 2 (lewa i prawa)

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Wysyłka w 48h

Minimalna ilość zamówienia tego produktu jest 2.

TARCZE DBA STREET T2

Tarcze Australijskiej firmy znane na całym świecie z produkcji doskonałych tarcz hamulcowych. Model Street T2 to najwyższa półka tarcz performance znacznie przewyższająca jakością fabrycznie montowane tarcze. Wykonane z najlepszej jakości stopów odlewniczych poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości. Model T2 został wyposażony w krótkie łukowate nacięcia na powierzchni tarczy zapobiegają zjawisku faddingu skutecznie usuwając gazy powstałe podczas hamowania na styku powierzchni tarcia oraz zapobiegają zeszkleniu klocków hamulcowych, utrzymując wysoką wydajność układu podczas pracy w wysokiej temperaturze jaka powstaje podczas intensywnej pracy układu podczas długich hamowań z większych prędkości oraz częstego operowania hamulcem w mieście i na krętej drodze.

parametry tarcz dba street t2

Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.

kangaroo-paw.png


Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.

Cechy:

  • - pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze
  • - większa skuteczność hamulców
  • - odporność na fading
  • - czarna powłoka antykorozyjna
  • - odporność na przegrzanie
  • - mniejsze zużycie tarcz
  • - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
  • - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU

miejskie

kompaktowe

klasa ?rednia

suv i truck

sportowe

terenowe

sportowe

TYP TRASY miasto miasto, poza miastem miasto, poza miastem poza miastem, autostrady
poza miastem, autostrady
off road tor
SPOKOJNY - -
NORMALNY -
DYNAMICZNY
AGRESYWNY
Jest 8 opinii(e) - 0 1 2 3 4 5,00/5
0 1 2 3 4
(5/5

Toyota RAV4

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Polecam zrobiłem na nich ponad 20k km klocki zimmerman i hamowanie jest takie jakie powinno być. Do tej pory nie ma bicia. Polecam


0 1 2 3 4
(5/5

Samochód osobowy Audi A6 3,0 TDi

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Po 1500 km jest wszystko zgodnie z oczekiwaniem. Polecam.


0 1 2 3 4
(5/5

Hyundai 2.0t sport

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Na fabrycznych nie było hamowania, na tych jest różnica, że aż miło. Szkoda, że nie ma tych tarcz do tyłu mojego samochodu. Mogę polecić w 100% te tarcze, z pewnością pieniądze niewyrzucone w błoto.


0 1 2 3 4
(5/5

Hyundai 2.0t sport

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Na fabrycznych nie było hamowania, na tych jest różnica, że aż miło. Szkoda, że nie ma tych tarcz do tyłu mojego samochodu. Mogę polecić w 100% te tarcze, z pewnością pieniądze niewyrzucone w błoto.


0 1 2 3 4
(5/5

E90 335xi

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Założyłem te tarcze + klocki Hawk HPS 5.0 po tym jak oryginalne tarcze zaczęły poddawać się po kilku zakretach. Cóż mogę powiedzieć, ten zestaw jest po prostu świetny, auto jest zrobione na 390KM, a hamulce radzą bardzo dobrze z tą mocą, nie ma mowy o biciu czy czymkolwiek a ich nie oszczędzam, świetna dozowalność, czuć ze mocniej biorą przy tym samym nacisku na pedał i bardzo dobra odporność na przegrzanie, lata swietlne lepsze parametry względem ori zestawu. Jedyna wada to lekki pisk przy prędkościach parkingowych, ale to chyba cecha kazdego dobrego hamulca. Gorąco polecam.


0 1 2 3 4
(5/5

Skoda Octavia

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Wyraźnie lepiej hamują od seryjnych


0 1 2 3 4
(5/5

Toyota Tundra II 2010 4,6L SR5 4X4

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Po wielu perypetiach z hamulcami w mojej tundrze ( przegrzewały się bardzo szybko i wichrowały i z tyłu i z przodu) łącznie z bardzo krytyczną sytuacją na obwodnicy Szczuczyna gdzie laweciarz z dwoma ogromnymi traktorami na sobie nagle wjechał na lewy pas bo zdecydował się wyprzedzać inną ciężarówkę. Byłem rozpędzony i ledwo wyhamowałem...otarłem pot z czoła i powiedziałem sobie, że zrobię porządek z tarczami. Via google znalazłem firmę topbrakes i zamówiłem DBA Street T2 + Klocki DBA XP Xtreme Performance. Jestem bardzo zadowolony z pracy tego zespołu. Hamowanie jest bardzo efektywne i to w różnych konfiguracjach tzn. jednorazowe gwałtowne hamowanie a i zdarzyło się jedno i po rozpędzeniu się do 140 km/h od razu drugie a efektywność nie spadła. Nie słyszałem hałasu hamulców ( i nie wiem jak przy szumie opon, odgłosu pracy silnika i otoczenia można to usłyszeć). Trudno mi ocenić zużycie, zbyt mało przejechałem na nich ok.4 tys. na razie nie wyczułem "fazki" od klocków. Na tych tarczach, teraz zerkam w lusterko wsteczne podczas hamowania czy aby kto w kufer mi się nie pakuje ze słabszymi hamulami na pokładzie. W sklepie obsłużono mnie szybko i kompetentnie, pan z którym rozmawiałem był komunikatywny i uprzejmy. Cała akcja trwała ze 3 dni. Polecam sklep i polecam gorąco tarcze T2, które nawet gorące hamują jak żadne inne a trochę ich przerobiłem na mojej Tundzi przez 230 tys. km.


0 1 2 3 4
(5/5

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.