TARCZE BLACK DIAMOND COMBI
Tarcze Black Diamond produkowane w Wielkiej Brytanii z najwyższej jakości stopów. Na etapie produkcji tarcze zostają poddawane procesowi hartowania który zwiększa odporność na przegrzanie i deformację. Model tarcz Combi został wyposażony w nacięcia i nawiercenia oferując najwyższą skuteczność hamowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach. Nacięcia na powierzchni tarczy skutecznie odprowadzają gazy powstałe w procesie hamowania oraz zapobiegają zeszkleniu powierzchni klocków usuwając przegrzany materiał cierny z ich powierzchni. Nawiercenia na tarczy bardzo skutecznie odprowadzają gazy powstałe pomiędzy klockiem a tarczą zwiększając dodatkowo skuteczność układu hamulcowego podczas pracy zarówno w niskiej jak i w wysokiej temperaturze.
Tarcze Black Diamond zaliczają się do grupy performance, jakością przewyższają seryjnie montowane odpowiedniki, polecane zarówno do seryjnych klocków hamulcowych oraz pół metalicznych, do każdego samochodu w którym oczekujemy poprawy wydajności hamulców jak i eliminacji problemu deformacji tarcz. Wszystkie tarcze pokryte zostają czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku z klockami nabierają standardowego stalowego koloru.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2013
- Tarcze tył (345mm) BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2007-2010
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2013
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 4.8 -48 2007-2010
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Turbo -35 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 4.4 Twin Turbo -50 2013-2018
- Tarcze tył BMW X6 (E71) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 235 km 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 245 km 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo -35 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Tarcze tył BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo Hybrid 2010-2014
- Tarcze tył BMW X6 (F16) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 381 km 2014-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (F16) 3.0 Turbo -35 306 km 2015-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (F16) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 313 km 2015-2019
- Tarcze tył BMW X6 (F16) 4.4 Twin Turbo -50 450 km 2014-2019
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.4 Twin Turbo 50F15 2014-2018
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.8 2007-2010
- Tarcze tył BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo -35 2008-2015
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo -50 2008-2015
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo 50F16 2015-
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo Hybrid 2010-2015
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2013
- Tarcze tył (345mm) BMW X5 (E70) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2007-2010
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2013
- Tarcze tył BMW X5 (E70) 4.8 -48 2007-2010
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Turbo -35 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2013-2018
- Tarcze tył BMW X5 (F15) 4.4 Twin Turbo -50 2013-2018
- Tarcze tył BMW X6 (E71) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo -35 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 235 km 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Turbo Diesel 30d 245 km 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo -35 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 35d 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 2010-2014
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2008-2010
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Tarcze tył BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo Hybrid 2010-2014
- Tarcze tył BMW X6 (F16) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 381 km 2014-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (F16) 3.0 Turbo -35 306 km 2015-2019
- Tarcze tył (345mm) BMW X6 (F16) 3.0 Twin Turbo Diesel 40d 313 km 2015-2019
- Tarcze tył BMW X6 (F16) 4.4 Twin Turbo -50 450 km 2014-2019
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.4 Twin Turbo 50F15 2014-2018
- Tarcze tył BMW (USA) X5 4.8 2007-2010
- Tarcze tył BMW (USA) X6 3.0 Twin Turbo -35 2008-2015
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo -50 2008-2015
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo 50F16 2015-
- Tarcze tył BMW (USA) X6 4.4 Twin Turbo Hybrid 2010-2015
beznadzieja
strasznie głośne !!!!!!, huczą że jak pierwszy raz jechałem z pasażerami to przy hamowaniu zapytali przerażeni co się stało !!!, powiedzieć ze 50x głośniejsze niż oryginały to powiedzieć bardzo optymistycznie, skuteczność hamowania wcale nie lepsza niż oryginałów a powiedziałbym że nawet gorsza bo jak człowiek mocniej hamuje i słyszy to straszne buczenie,więc żeby go nie było słychać to odpuszcza nogę z hamulca, przez co efektywność jest dużo gorsza a droga hamowania dużo dłuższa
Mazda CX9
Jako edycja poprzedniego posta. Moim zdaniem pylenie i hałas mocno zależą od typu klocków. Poprzednio miałem EBC Yellow Stuff. Świetnie hamowały i były głośne po mocniejszym hamowaniu. Teraz mam Gafler Sport. Zupełna cisza przy hamowaniu, a skuteczność też spadła. Jeszcze trochę niech się dotrą i napisze co lepsze.
Mazda CX-9
Przejechane 50 000 km. Super jakość bardzo odporna na przegrzania ( zacisk nie odbijał a tarczy nic się nie stało, bicie poniżej 0,05 mm,) niedługo będę montował trzeci komplet klocków (ciężkie auto). Nie gną się jak oryginały w tym przypadku.
Sklep jak najbardziej godny polecenia! Szybko fachowo i solidnie,dobry kontakt z klientem i miła współpraca.Produkty zamówione w sklepie są świetnej jakości a paczki docierają w nienagannym stanie.Z pewnościa i całą przyjemnością skorzystam jeszcze nie raz.