TARCZE BLACK DIAMOND COMBI
Tarcze Black Diamond produkowane w Wielkiej Brytanii z najwyższej jakości stopów. Na etapie produkcji tarcze zostają poddawane procesowi hartowania który zwiększa odporność na przegrzanie i deformację. Model tarcz Combi został wyposażony w nacięcia i nawiercenia oferując najwyższą skuteczność hamowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach. Nacięcia na powierzchni tarczy skutecznie odprowadzają gazy powstałe w procesie hamowania oraz zapobiegają zeszkleniu powierzchni klocków usuwając przegrzany materiał cierny z ich powierzchni. Nawiercenia na tarczy bardzo skutecznie odprowadzają gazy powstałe pomiędzy klockiem a tarczą zwiększając dodatkowo skuteczność układu hamulcowego podczas pracy zarówno w niskiej jak i w wysokiej temperaturze.
Tarcze Black Diamond zaliczają się do grupy performance, jakością przewyższają seryjnie montowane odpowiedniki, polecane zarówno do seryjnych klocków hamulcowych oraz pół metalicznych, do każdego samochodu w którym oczekujemy poprawy wydajności hamulców jak i eliminacji problemu deformacji tarcz. Wszystkie tarcze pokryte zostają czarną powłoką antykorozyjną, w miejscu styku z klockami nabierają standardowego stalowego koloru.
Cechy:
- - pod względem jakości przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
beznadzieja
strasznie głośne !!!!!!, huczą że jak pierwszy raz jechałem z pasażerami to przy hamowaniu zapytali przerażeni co się stało !!!, powiedzieć ze 50x głośniejsze niż oryginały to powiedzieć bardzo optymistycznie, skuteczność hamowania wcale nie lepsza niż oryginałów a powiedziałbym że nawet gorsza bo jak człowiek mocniej hamuje i słyszy to straszne buczenie,więc żeby go nie było słychać to odpuszcza nogę z hamulca, przez co efektywność jest dużo gorsza a droga hamowania dużo dłuższa
Mazda CX9
Jako edycja poprzedniego posta. Moim zdaniem pylenie i hałas mocno zależą od typu klocków. Poprzednio miałem EBC Yellow Stuff. Świetnie hamowały i były głośne po mocniejszym hamowaniu. Teraz mam Gafler Sport. Zupełna cisza przy hamowaniu, a skuteczność też spadła. Jeszcze trochę niech się dotrą i napisze co lepsze.
Mazda CX-9
Przejechane 50 000 km. Super jakość bardzo odporna na przegrzania ( zacisk nie odbijał a tarczy nic się nie stało, bicie poniżej 0,05 mm,) niedługo będę montował trzeci komplet klocków (ciężkie auto). Nie gną się jak oryginały w tym przypadku.
Sklep jak najbardziej godny polecenia! Szybko fachowo i solidnie,dobry kontakt z klientem i miła współpraca.Produkty zamówione w sklepie są świetnej jakości a paczki docierają w nienagannym stanie.Z pewnościa i całą przyjemnością skorzystam jeszcze nie raz.