TARCZE DBA 4000 T3
Seria 4000 to najwyższa półka jednoczęściowych tarcz sportowych, pod względem jakości i parametrów znacznie przewyższa produkty seryjne a także performance. Polecane do sportu, samochodów sportowych, ciężkich limuzyn i SUV w których oczekujemy znacznego zwiększania wydajności hamulców i eliminacji problemu deformacji tarcz, podczas pracy w skrajnie wysokich temperaturach; intensywnych hamowań na autostradzie, krętej drodze i torze wyścigowym.
Nacięcia wykonane na modelu T3 eliminują zjawisko fadingu: usuwając poduszkę gazów pomiędzy elementami trącymi i oczyszczają powierzchnię klocków z zużytego materiału ciernego klocka utrzymując stały współczynnik tarcia i co za tym idzie wysokie parametry w wysokiej temperaturze.
Podczas produkcji serii 4000 i 5000 tarcz Dba wykorzystano proces termiczny „Thermo Stability Profiling” który zmniejsza naprężania termiczne mikrostruktury tarczy podwyższając tym samym odporność tarczy na działanie wysokiej temperatury. Dzięki użyciu najwyższej jakości stopu i obróbki termicznej tarcze wykazują znacznie mniejsze zużycie a także przystosowane są do użytkowania z klockami wyczynowymi: metalicznymi i spiekanymi, a także klockami performance.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Seria tarcz 4000 została wyposażona w Thermo – Graphic; kolorowe paski termiczne za pomocą których możemy odczytać temperaturę w jakiej pracują tarcze.
Cechy:
- - zaprojektowane do pracy w ekstremalnych warunkach
- - najwyższa półka tarcz jednoczęściowych
- - wysoka odporność na wysokie temperatury i deformację
- - wysoka skuteczność hamowania
- - odporność na fading
- - mniejsze zużycie tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód LEXUS Aristo 3.0 Twin Turbo 94-97
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 91-93
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 93-95
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 95-97
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 98-2005
- Tarcze przód LEXUS GS430 4.3 2000-2005
- Tarcze przód LEXUS IS200 2.0 (153 km) 99-2005
- Tarcze przód LEXUS IS300 3.0 (230 km) 2001-2005
- Tarcze przód LEXUS LS400 (XF10) 1990-1995 4.0 93-95
- Tarcze przód LEXUS SC400 4.0 94-2000
- Tarcze przód LEXUS SC430 4.3 2001-2010
- Tarcze przód LEXUS Soarer 2.5 Turbo (JZZ30) 97-2000
- Tarcze przód LEXUS Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30) 91-96 GT-TL
- Tarcze przód LEXUS Soarer 3.0 (JZZ31) 96-2000
- Tarcze przód LEXUS Soarer 4.0 (UZZ32) 91-97
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS300 3.0 93-97
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS300 3.0 98-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS400 4.0 98-2001
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS430 4.3 2001-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) IS300 3.0 2000-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) LS400 4.0 93-94
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC300 3.0 99-2001
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC400 4.0 92-2000
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC430 4.3 2002-2010
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 97-2000
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS147) 93-97
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS161) 97-2005
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 4.0 (UZS143) 92-97
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 2.5 Turbo (JZZ30) 97-2000
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30) 91-96 GT-TL
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 3.0 (JZZ31) 96-2000
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 4.0 (UZZ32) 91-96
- Tarcze przód (296mm) TOYOTA Supra 3.0 Twin Turbo 93-2002
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze przód LEXUS Aristo 3.0 Twin Turbo 94-97
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 91-93
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 93-95
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 95-97
- Tarcze przód LEXUS GS300 3.0 98-2005
- Tarcze przód LEXUS GS430 4.3 2000-2005
- Tarcze przód LEXUS IS200 2.0 (153 km) 99-2005
- Tarcze przód LEXUS IS300 3.0 (230 km) 2001-2005
- Tarcze przód LEXUS LS400 (XF10) 1990-1995 4.0 93-95
- Tarcze przód LEXUS SC400 4.0 94-2000
- Tarcze przód LEXUS SC430 4.3 2001-2010
- Tarcze przód LEXUS Soarer 2.5 Turbo (JZZ30) 97-2000
- Tarcze przód LEXUS Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30) 91-96 GT-TL
- Tarcze przód LEXUS Soarer 3.0 (JZZ31) 96-2000
- Tarcze przód LEXUS Soarer 4.0 (UZZ32) 91-97
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS300 3.0 93-97
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS300 3.0 98-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS400 4.0 98-2001
- Tarcze przód LEXUS (USA) GS430 4.3 2001-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) IS300 3.0 2000-2005
- Tarcze przód LEXUS (USA) LS400 4.0 93-94
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC300 3.0 99-2001
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC400 4.0 92-2000
- Tarcze przód LEXUS (USA) SC430 4.3 2002-2010
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 97-2000
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS147) 93-97
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS161) 97-2005
- Tarcze przód TOYOTA Aristo 4.0 (UZS143) 92-97
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 2.5 Turbo (JZZ30) 97-2000
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30) 91-96 GT-TL
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 3.0 (JZZ31) 96-2000
- Tarcze przód TOYOTA Soarer 4.0 (UZZ32) 91-96
- Tarcze przód (296mm) TOYOTA Supra 3.0 Twin Turbo 93-2002
S3 8v
Kilka hamowań z 250+ do 150 i niżej …
Dramat , głośne, nie skuteczne w dodatku się spaliły po kilku tys km. Lipa
Samochód osobowy Audi A6 3,0 TDi
Po 1500 km jest wszystko zgodnie z oczekiwaniem. Polecam.
Infiniti FX37
Jestem mega zadowolony z tych tarcz, jeżdżę trzeci rok i jest bajka. OEMy zmieniałem co najmniej raz w roku, tutaj z klockami Hawk Performance HPS 5.0, zarówno klocki jak i tarcza mają jeszcze 50% żywotności :) Więc bajka! Polecam
Infiniti m35hybrid 2012
Skuteczność hamowania Oki hamulce się przegrzaly i tarcze maja bicie po kilku ostrych hamowaniach. Zjadają klocki masakrycznie nawet nie na 10tys starczy przy normalnej jeździe. Po roku wyglądają gorzej niż jakas lipa Ate zardzewialy a nie przystojny kiedy za dwie tarcze daje się ponad 1400zl. Dodam że hamulce po pełnej regeneracji oraz wymianie płynu
honda accord VII 2,4
Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, bardzo dobry kontakt, doradztwo, oczywiście polecam. Tarcze super wyglądają i jest znaczna różnica między om-oskimi oczywiście na plus.