TARCZE DBA 4000 T3
Seria 4000 to najwyższa półka jednoczęściowych tarcz sportowych, pod względem jakości i parametrów znacznie przewyższa produkty seryjne a także performance. Polecane do sportu, samochodów sportowych, ciężkich limuzyn i SUV w których oczekujemy znacznego zwiększania wydajności hamulców i eliminacji problemu deformacji tarcz, podczas pracy w skrajnie wysokich temperaturach; intensywnych hamowań na autostradzie, krętej drodze i torze wyścigowym.
Nacięcia wykonane na modelu T3 eliminują zjawisko fadingu: usuwając poduszkę gazów pomiędzy elementami trącymi i oczyszczają powierzchnię klocków z zużytego materiału ciernego klocka utrzymując stały współczynnik tarcia i co za tym idzie wysokie parametry w wysokiej temperaturze.
Podczas produkcji serii 4000 i 5000 tarcz Dba wykorzystano proces termiczny „Thermo Stability Profiling” który zmniejsza naprężania termiczne mikrostruktury tarczy podwyższając tym samym odporność tarczy na działanie wysokiej temperatury. Dzięki użyciu najwyższej jakości stopu i obróbki termicznej tarcze wykazują znacznie mniejsze zużycie a także przystosowane są do użytkowania z klockami wyczynowymi: metalicznymi i spiekanymi, a także klockami performance.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Seria tarcz 4000 została wyposażona w Thermo – Graphic; kolorowe paski termiczne za pomocą których możemy odczytać temperaturę w jakiej pracują tarcze.
Cechy:
- - zaprojektowane do pracy w ekstremalnych warunkach
- - najwyższa półka tarcz jednoczęściowych
- - wysoka odporność na wysokie temperatury i deformację
- - wysoka skuteczność hamowania
- - odporność na fading
- - mniejsze zużycie tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył LEXUS (USA) LX470 4.7 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ100) 2003-2008
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ100) 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ101) 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.7 (UZJ100) 2003-2008
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.7 (UZJ100) 98-2003
- Tarcze tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 4.7 98-2007
Produkt przeznaczony do:
- Tarcze tył LEXUS (USA) LX470 4.7 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ100) 2003-2008
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ100) 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.2 Turbo Diesel (HDJ101) 98-2007
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.7 (UZJ100) 2003-2008
- Tarcze tył TOYOTA Landcruiser (J100 J101) 1998-2008 4.7 (UZJ100) 98-2003
- Tarcze tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 4.7 98-2007
S3 8v
Kilka hamowań z 250+ do 150 i niżej …
Dramat , głośne, nie skuteczne w dodatku się spaliły po kilku tys km. Lipa
Samochód osobowy Audi A6 3,0 TDi
Po 1500 km jest wszystko zgodnie z oczekiwaniem. Polecam.
Infiniti FX37
Jestem mega zadowolony z tych tarcz, jeżdżę trzeci rok i jest bajka. OEMy zmieniałem co najmniej raz w roku, tutaj z klockami Hawk Performance HPS 5.0, zarówno klocki jak i tarcza mają jeszcze 50% żywotności :) Więc bajka! Polecam
Infiniti m35hybrid 2012
Skuteczność hamowania Oki hamulce się przegrzaly i tarcze maja bicie po kilku ostrych hamowaniach. Zjadają klocki masakrycznie nawet nie na 10tys starczy przy normalnej jeździe. Po roku wyglądają gorzej niż jakas lipa Ate zardzewialy a nie przystojny kiedy za dwie tarcze daje się ponad 1400zl. Dodam że hamulce po pełnej regeneracji oraz wymianie płynu
honda accord VII 2,4
Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, bardzo dobry kontakt, doradztwo, oczywiście polecam. Tarcze super wyglądają i jest znaczna różnica między om-oskimi oczywiście na plus.