TARCZE DBA STREET T2
Tarcze Australijskiej firmy znane na całym świecie z produkcji doskonałych tarcz hamulcowych. Model Street T2 to najwyższa półka tarcz performance znacznie przewyższająca jakością fabrycznie montowane tarcze. Wykonane z najlepszej jakości stopów odlewniczych poddawane starannej obróbce i rygorystycznej kontroli jakości. Model T2 został wyposażony w krótkie łukowate nacięcia na powierzchni tarczy zapobiegają zjawisku faddingu skutecznie usuwając gazy powstałe podczas hamowania na styku powierzchni tarcia oraz zapobiegają zeszkleniu klocków hamulcowych, utrzymując wysoką wydajność układu podczas pracy w wysokiej temperaturze jaka powstaje podczas intensywnej pracy układu podczas długich hamowań z większych prędkości oraz częstego operowania hamulcem w mieście i na krętej drodze.
Tarcze serii Street polecane dla kierowców oczekujących większej wydajności hamulców, odporności na przegrzanie i deformację tarcz. W samochodach średniej klasy, sportowych, Suv a także w lekkich samochodach używanych w sporcie.
Znaczna większość pozycji wentylowanych tarcz Dba wyposażona została w unikalny system „Kangaroo Paw” w którym zastąpiono tradycyjne żebrowania systemem pilarów wewnątrz tarczy zwiększając przepływ powietrza i obniżając temperaturę hamulców co skutkuje jeszcze większa odpornością na przegrzanie w ekstremalnych warunkach.
Cechy:
- - pod względem jakości znacznie przewyższają seryjnie montowane tarcze
- - większa skuteczność hamulców
- - odporność na fading
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - odporność na przegrzanie
- - mniejsze zużycie tarcz
- - eliminacja ryzyka deformacji tarcz
- - wydajny system chłodzenia traczy Kangaroo Paw
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa ?rednia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
Produkt przeznaczony do:
Toyota RAV4
Polecam zrobiłem na nich ponad 20k km klocki zimmerman i hamowanie jest takie jakie powinno być. Do tej pory nie ma bicia. Polecam
Samochód osobowy Audi A6 3,0 TDi
Po 1500 km jest wszystko zgodnie z oczekiwaniem. Polecam.
Hyundai 2.0t sport
Na fabrycznych nie było hamowania, na tych jest różnica, że aż miło. Szkoda, że nie ma tych tarcz do tyłu mojego samochodu. Mogę polecić w 100% te tarcze, z pewnością pieniądze niewyrzucone w błoto.
Hyundai 2.0t sport
Na fabrycznych nie było hamowania, na tych jest różnica, że aż miło. Szkoda, że nie ma tych tarcz do tyłu mojego samochodu. Mogę polecić w 100% te tarcze, z pewnością pieniądze niewyrzucone w błoto.
E90 335xi
Założyłem te tarcze + klocki Hawk HPS 5.0 po tym jak oryginalne tarcze zaczęły poddawać się po kilku zakretach. Cóż mogę powiedzieć, ten zestaw jest po prostu świetny, auto jest zrobione na 390KM, a hamulce radzą bardzo dobrze z tą mocą, nie ma mowy o biciu czy czymkolwiek a ich nie oszczędzam, świetna dozowalność, czuć ze mocniej biorą przy tym samym nacisku na pedał i bardzo dobra odporność na przegrzanie, lata swietlne lepsze parametry względem ori zestawu. Jedyna wada to lekki pisk przy prędkościach parkingowych, ale to chyba cecha kazdego dobrego hamulca. Gorąco polecam.
Skoda Octavia
Wyraźnie lepiej hamują od seryjnych
Toyota Tundra II 2010 4,6L SR5 4X4
Po wielu perypetiach z hamulcami w mojej tundrze ( przegrzewały się bardzo szybko i wichrowały i z tyłu i z przodu) łącznie z bardzo krytyczną sytuacją na obwodnicy Szczuczyna gdzie laweciarz z dwoma ogromnymi traktorami na sobie nagle wjechał na lewy pas bo zdecydował się wyprzedzać inną ciężarówkę. Byłem rozpędzony i ledwo wyhamowałem...otarłem pot z czoła i powiedziałem sobie, że zrobię porządek z tarczami. Via google znalazłem firmę topbrakes i zamówiłem DBA Street T2 + Klocki DBA XP Xtreme Performance. Jestem bardzo zadowolony z pracy tego zespołu. Hamowanie jest bardzo efektywne i to w różnych konfiguracjach tzn. jednorazowe gwałtowne hamowanie a i zdarzyło się jedno i po rozpędzeniu się do 140 km/h od razu drugie a efektywność nie spadła. Nie słyszałem hałasu hamulców ( i nie wiem jak przy szumie opon, odgłosu pracy silnika i otoczenia można to usłyszeć). Trudno mi ocenić zużycie, zbyt mało przejechałem na nich ok.4 tys. na razie nie wyczułem "fazki" od klocków. Na tych tarczach, teraz zerkam w lusterko wsteczne podczas hamowania czy aby kto w kufer mi się nie pakuje ze słabszymi hamulami na pokładzie. W sklepie obsłużono mnie szybko i kompetentnie, pan z którym rozmawiałem był komunikatywny i uprzejmy. Cała akcja trwała ze 3 dni. Polecam sklep i polecam gorąco tarcze T2, które nawet gorące hamują jak żadne inne a trochę ich przerobiłem na mojej Tundzi przez 230 tys. km.
Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.