• Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2 - BBK003RED-2
  • Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2 - BBK003RED-2
Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2 - BBK003RED-2
search

Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2 BBK003RED-2

0 1 2 3 4
5,00/5 - 2 opinii(e)
0 1 2 3 4 2
0 1 2 3 0 0
0 1 2 0 1 0
0 1 0 1 2 0
0 0 1 2 3 0

Indeks: BBK003RED-2

Zaciski 4 tłoczkowe: Apollo-4 (100 Series)

Tarcze 2 częściowe pływające: 355x32/30mm

Przewody w stalowym oplocie: Przód + Tył

Klocki Przód: Blue Stuff DP5002SS

Płyn hamulcowy: BF307(1L)

Adaptery, śruby, etc.

Does not fit stock 10 spoke 17" wheels. Fits within some aftermarket 17" wheels and most aftermarket 18" wheels (depending on wheel offset)

EBC BRAKES
14 022,95 zł
Dostępność: Na zamówienie: 14 - 21 dni
Ilość

Zapytaj o produkt

Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2

Zestaw EBC Big Brake Przód (+klocki tył) 355mm BBK003RED-2

Indeks: BBK003RED-2

Zaciski 4 tłoczkowe: Apollo-4 (100 Series)

Tarcze 2 częściowe pływające: 355x32/30mm

Przewody w stalowym oplocie: Przód + Tył

Klocki Przód: Blue Stuff DP5002SS

Płyn hamulcowy: BF307(1L)

Adaptery, śruby, etc.

Does not fit stock 10 spoke 17" wheels. Fits within some aftermarket 17" wheels and most aftermarket 18" wheels (depending on wheel offset)

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Na zamówienie: 14 - 21 dni

Kompletny zestaw powiększonych hamulców BBK EBC Brakes

EBC Balanced Brake Kits – Zaprojektowane i wyprodukowane w 100% w Wielkiej Brytanii. Nowa seria wysokowydajnych 4-tłoczkowych zacisków hamulcowych EBC Brakes jest zbudowana z najwyższej jakości materiałów bez żadnych kompromisów, co zapewnia najwyższą wydajność i ulepszenie estetyczne dla kierowców wymagających najwyższego poziomu hamowania, zarówno na drodze, jak i na torze. Dedykowane zestawy wyposażone w wszystkie potrzebne elementy: zaciski, tarcze, adaptery, śruby, przewody w stalowym oplocie na obie osie, klocki Ebc Yellow Stuff lub Blue Stuff w zależności od zestawu również klocki na tylną oś. Zestawy są w pełni kompatybilne z wymienionymi wersjami samochodów i nie wymagają żadnej modyfikacji.

Zaciski wielotłoczkowe Apollo

Zaciski hamulcowe Apollo wykorzystują dwuczęściową konstrukcję skręcaną, zawierającą śruby ze stali klasy 12,9 o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie w celu wzmocnienia sekcji mostka zacisku. Analiza komputerowa MES pokazuje, że wykorzystanie stalowych śrub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie do wzmocnienia mostu przynosi znaczną poprawę sztywności zacisku w porównaniu z konstrukcją monoblokową. Sztywniejszy odcinek mostka oznacza mniejsze wydłużenie podczas hamowania, dając twardsze i bardziej czułe wyczucie pedału, szczególnie po okresie mocniejszego hamowania, kiedy aluminiowy mostek zacisku monoblokowego znacznie mięknie wraz ze wzrostem temperatury. Zaciski EBC Apollo odlewane są w kokilach pod ciśnieniem co znacznie poprawia konsystencję gotowej części. Daje to zaciskom hamulcowym EBC z serii Apollo zauważalną przewagę w działaniu w porównaniu z konwencjonalnymi zaciskami odlewanymi grawitacyjnie, wykazując większą ogólną wytrzymałość i sztywność korpusu zacisku porównywalną z kutymi zaciskami.

Każdy zacisk jest „lakierowany” kolorem za pomocą procesu powlekania poliestrowego Teflon ™ w wysokiej temperaturze. Ten system lakieru nawierzchniowego jest znacznie trwalszy od tradycyjnego proszkowego malowania. Zapewnia trwałą, odporną na blaknięcie powłokę, która jest łatwa do czyszczenia i zapewnia, że ​​zaciski Apollo będą wyglądać świetnie przez wiele lat.

 

Tarcze hamulcowe 2 częściowe pływające

W pełni pływające dwuczęściowe tarcze, które umożliwiają swobodne rozszerzanie rotoru podczas wzrostu temperatury, co zmniejsza skłonność do pękania i deformacji podczas ekstremalnego użytkowania. System mocujący wraz z śrubami został wykonany z stali nierdzewnej dzięki czemu nie wymaga konserwacji. W mocowaniu rotoru użyto specjalnego połączenia wyposażonego w sprężyny które stale dociskają rotor tarczy zapobiegając tym samym grzechotaniu rotoru tarczy.

Rotory tarcz są wyposażone w 48 kierunkowych, zakrzywionych łopatek, które zapewniają lepsze chłodzenie. Wszystkie pierścienie tarcz EBC są odlewane ze stopu wysokowęglowego G3500 metodą odlewania „center split”, co zapewnia wysoka odporność na odkształcenia w wysokiej temperaturze. Rotory tarcz są w pełni wymienne i przy ich zużyciu wystarczy wymienić sam rotor.

 

 

Klocki EBC

Zestawy Wyposażone w klocki Ebc w zależności od wersji Yellow Stuff lub Blue Stuff. W niektórych zestawach (patrz parametry zestawu) dołączane są również tylne klocki hamulcowe tej samej serii.

 

ebc-bbk-klocki.jpg

 

Przewody Hamulcowe w stalowym oplocie

Zestawy BBK EBC Brakes wyposażone są w komplet przewodów na przód i tył. Przewody w stalowym oplocie w przeciwieństwie do seryjnych gumowych przewodów nie rozszerzają się pod wpływem ciśnienia dzięki czemu hamulec pozostaje zawsze twardy i nie traci na sile.

Brak dostępnych danych dla produktu.

Brak dostępnych danych dla produktu.

Jest 2 opinii(e) - 0 1 2 3 4 5,00/5
0 1 2 3 4
(5/5

Skoda Octavia I

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.


0 1 2 3 4
(5/5

Volvo s80

Hałas: 0 1 2 3 4
Odporność na przegrzanie: 0 1 2 3 4
Pylenie / wygląd: 0 1 2 3 4
Skuteczność hamowania: 0 1 2 3 4
Zużycie: 0 1 2 3 4

Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.