KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ACURA (USA) CSX (Canada) 2.0 Type S 2007-2011
- Klocki przód ACURA (USA) RSX 2.0 Type S 2001-2007
- Klocki przód HONDA Civic (7th Gen) 2001-2007 1.7 Turbo Diesel (EP4) (Sport) 2002-2006
- Klocki przód HONDA Civic (7th Gen) 2001-2007 2.0 (EP3) 2001-2007 (200 km) Type-R
- Klocki przód HONDA Civic (8th Gen) 2005-2012 2.0 (FN2) 2007-2011 (201 km) Type-R
- Klocki przód HONDA Integra 2.0 Type S (DC5) 2004-2006
- Klocki przód HONDA S2000 2.0 2004-2009
- Klocki przód HONDA S2000 2.0 99-2004
- Klocki przód HONDA (USA) Civic Coupe 2.0 Si 2006-2011
- Klocki przód HONDA (USA) Civic Sedan 2.0 Si 2007-2011
- Klocki przód HONDA (USA) S2000 2.0 99-2004
- Klocki przód HONDA (USA) S2000 2.2 2004-2009
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ACURA (USA) CSX (Canada) 2.0 Type S 2007-2011
- Klocki przód ACURA (USA) RSX 2.0 Type S 2001-2007
- Klocki przód HONDA Civic (7th Gen) 2001-2007 1.7 Turbo Diesel (EP4) (Sport) 2002-2006
- Klocki przód HONDA Civic (7th Gen) 2001-2007 2.0 (EP3) 2001-2007 (200 km) Type-R
- Klocki przód HONDA Civic (8th Gen) 2005-2012 2.0 (FN2) 2007-2011 (201 km) Type-R
- Klocki przód HONDA Integra 2.0 Type S (DC5) 2004-2006
- Klocki przód HONDA S2000 2.0 2004-2009
- Klocki przód HONDA S2000 2.0 99-2004
- Klocki przód HONDA (USA) Civic Coupe 2.0 Si 2006-2011
- Klocki przód HONDA (USA) Civic Sedan 2.0 Si 2007-2011
- Klocki przód HONDA (USA) S2000 2.0 99-2004
- Klocki przód HONDA (USA) S2000 2.2 2004-2009
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.