KLOCKI CARBONE LORRAINE RC6
Klocki RC6 zostały zaprojektowane dla wszelkiego rodzaju wyścigów w tym długodystansowych. Spiekana mieszanka klocków RC6 zapewnia wysoki i stały współczynnik tarcia na poziomie µ = 0,5, od pierwszego wciśnięcia hamulca aż temperatury 1000 st. Klocki odznaczają się doskonałą modulację siły hamowania i initial bite. Klocki działają również na zimno aż do temperatury 1100 st. C. Niewątpliwą zaletą klocków RC6 jest niskie zużycie, co pozwala na znacznie większe przebiegi. Klocki RC6 mogą powodować szybsze zużywanie tarcz hamulcowych.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC MK VI 6.2 2009-
- Klocki przód AC MK VI 6.2 Supercharged 2009-
- Klocki przód CADILLAC XLR 4.6 2005-2011
- Klocki przód CADILLAC XLR-V 4.4 Supercharged 2006-2011
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR 4.6 2003-2004
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR 4.6 2005-2009
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR-V 4.4 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C5) 5.7 (Z06) 2001-2005
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C5) 5.7 97-2005
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.0 (Z51) 2005-2009
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.0 2005-2008
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.2 2009-2013
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C5) 5.7 (Z06) 2001-2004
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C5) 5.7 97-2004
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.0 (Z51) 2005-2009
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.0 2005-2008
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.2 2009-2013
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2006-
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2006-2016
- Klocki przód OPEL Monaro 5.7 2005-2007
- Klocki przód OPEL Monaro 6.0 2005-2007
- Klocki przód PONTIAC GTO 6.0 2005-2006
- Klocki przód PONTIAC (USA) GTO 6.0 (vented Rear Rotors) 2005-2006
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód AC MK VI 6.2 2009-
- Klocki przód AC MK VI 6.2 Supercharged 2009-
- Klocki przód CADILLAC XLR 4.6 2005-2011
- Klocki przód CADILLAC XLR-V 4.4 Supercharged 2006-2011
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR 4.6 2003-2004
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR 4.6 2005-2009
- Klocki przód CADILLAC (USA) XLR-V 4.4 Supercharged 2006-2009
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C5) 5.7 (Z06) 2001-2005
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C5) 5.7 97-2005
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.0 (Z51) 2005-2009
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.0 2005-2008
- Klocki przód CHEVROLET Corvette (C6) 6.2 2009-2013
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C5) 5.7 (Z06) 2001-2004
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C5) 5.7 97-2004
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.0 (Z51) 2005-2009
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.0 2005-2008
- Klocki przód CHEVROLET (USA) Corvette (C6) 6.2 2009-2013
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2006-
- Klocki przód FORD Territory 4.0 Turbo 2006-2016
- Klocki przód OPEL Monaro 5.7 2005-2007
- Klocki przód OPEL Monaro 6.0 2005-2007
- Klocki przód PONTIAC GTO 6.0 2005-2006
- Klocki przód PONTIAC (USA) GTO 6.0 (vented Rear Rotors) 2005-2006
M3 e92
Klocek twardy, bardzo głośny niedogrzany (na zimno cicho).
Brak tłumików drgań.
Dobry bite na zimno, dosyć brutalna skuteczność. Po mocnym zgrzaniu pedał ucieka szybciej niż przy ds3000, ale szybko wraca do normy.
Wrażenia - wydajność porównywana z ds3000 - subiektywnie jest lepiej, znacznie lepiej niż ds2500.
Ciekawe jak ze zużyciem
Wiecej wiadomości w przyszłym sezonie na Poznaniu.