KLOCKI ATE ORIGINAL
Klocki ATE Original to znane i cenione zamienniki fabrycznie montowanych odpowiedników. Spełniają i przewyższają wymogi europejskiej dyrektywy ECE-R90 oferując zawsze wysoką jakość i stałe parametry pracy hamulców. W zależności od specyfikacji i wymagań producenta samochodu firma Ate do każdego samochodu opracowuje odpowiednią mieszankę cierną łącząc w odpowiednich proporcjach 150 składników mieszanki ciernej, dzięki czemu otrzymujemy produkt o wysokiej skuteczności hamowania który zapewnia bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.
Kupując w naszym sklepie masz 100% pewności że kupiłeś oryginalny produkt! Korzystając z poniższego odnośnika możesz potwierdzić pochodzenie i oryginalność zakupionych produktów: Ochrona produktów i marki ATE
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW X5 M (E70) 4.4 Twin Turbo 555 km 2009-2010
- Klocki tył BMW X5 M (E70) 4.4 Twin Turbo 555 km 2010-2013
- Klocki tył BMW X5 M (F85) 4.4 Twin Turbo F85 575 km 2015-2018
- Klocki tył BMW X6 (E71) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 385mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2008-2010
- Klocki tył (Dla tarcz 385mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Klocki tył BMW X6 M (E71) 4.4 Twin Turbo 555 km 2009-2010
- Klocki tył BMW X6 M (E71) 4.4 Twin Turbo 555 km 2010-2014
- Klocki tył BMW X6 M (F86) 4.4 Twin Turbo 575 km 2015-2019
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo 2011-2013
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo F85 2015-
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo F86 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW X5 M (E70) 4.4 Twin Turbo 555 km 2009-2010
- Klocki tył BMW X5 M (E70) 4.4 Twin Turbo 555 km 2010-2013
- Klocki tył BMW X5 M (F85) 4.4 Twin Turbo F85 575 km 2015-2018
- Klocki tył BMW X6 (E71) 3.0 Tri Turbo Diesel M50d 2012-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 385mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2008-2010
- Klocki tył (Dla tarcz 385mm) BMW X6 (E71) 4.4 Twin Turbo -50 2010-2014
- Klocki tył BMW X6 M (E71) 4.4 Twin Turbo 555 km 2009-2010
- Klocki tył BMW X6 M (E71) 4.4 Twin Turbo 555 km 2010-2014
- Klocki tył BMW X6 M (F86) 4.4 Twin Turbo 575 km 2015-2019
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo 2011-2013
- Klocki tył BMW (USA) X5M 4.4 Twin Turbo F85 2015-
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo 2010-2011
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo 2011-2014
- Klocki tył BMW (USA) X6M 4.4 Twin Turbo F86 2015-
Mercedes
Super klocki sporo lepsze od standardowych polecam.
VW UP!
Skopiuje opinię z tarcz hamulcowych (TARCZE ZIMMERMANN COAT Z) jakie kupiłem w komplecie do tego auta:
Cyt.: "Zrobiłem do chwili obecnej po wymianie kompletu hamulców ok. 1000 km. Nie wiele powiem na temat pylenia, albowiem pod kołpakami ciężko stwierdzić, a nie będę ich zdejmował w obecnych warunkach do oceny tego parametru.
Ale jestem jak najbardziej zadowolony z zakupu. Samochód lekki więc i łatwo go zatrzymać. Żadnego bicia, hałasu czy innych niepożądanych dźwięków i efektów.
Ponownie dokonałbym tego zakupu."
Jestem bardzo zadowolony.
I bardzo dziękuję za profesjonalne doradztwo w doborze produktów.
Suzuki Swift
.
generalnie wystawiłem 5 gwiazdek za wszystko ,tak naprawdę zesatw jaki zamówiłem to podstawowy zestaw ate tarcze wentylowane plus klocki ,tak ze te oceny to tak z przymrózeniem oka należy brac niemam do czego tak naprawdę tego zestawu porównać ale myśle ze w codziennej eksploatacji jak najbardziej będą się sprawować bez zarzutu póki co zero bicia , hamulcy w zasadzie nie trzeba rozgrzewać nieomal od razu maja pełna siłe tarcia jak to w podstawowych zestawach , na codzien zestaw jak najbardziej optymalny ,na tor wiadomo niekonicznie -wyższe temperatury przy dłuższym upalaniu mogłyby pogiąć tarcze ale na 3-4 power laps spokojnie zestaw niepowienien się zagotować;) co do obsługi sklepu zdecydowanie polecam nawet dla pewności zapytali w emailu o konkretny model auta a nie wszyscy tak robia wysyłając od razu bez upenwienia się co i jak tak ze duzy plus za to pozdrawiam .
Wszystko jak najbardziej w porządku