Klocki Black Diamond Predator Fast Road
Predator Fast road to model klocków który oferuje większą skuteczność hamowania już od pierwszego użycia hamulca. Klocki posiadają doskonałą modulację siły hamowania, błyskawiczną rekcję na wciśnięcie hamulca oraz stały współczynnik tarcia utrzymujący się aż do temperatury 520 stopni. Mieszanka cierna użyta do budowy klocków Black Diamond oprócz wysokich parametrów hamowania skutecznie odprowadza temperaturę z powierzchni tarczy zmniejszając ryzyko ich przegrzania. Klocki przystosowane do pracy zarówno z seryjnymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi tarczami sportowymi. Polecane do samochodów kompaktowych oraz limuzyn średniej klasy, w których oczekujemy większej skuteczności hamowania. W pełni zastępują oryginalnie montowane klocki, są wyposażone w blaszki zapobiegające piszczeniu, powłokę antykorozyjną w kolorze czarnym oraz czujnik zużycia – jeśli oryginalne klocki są w niego wyposażone. Klocki posiadają homologacje drogową ECE R90.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców
- - cicha praca
- - małe zużycie klocków i tarcz
- - do spokojnego i dynamicznego stylu jazdy
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
Porównanie Parametrów klocków
Sugerowane zastosowanie klocków Predator Fast Road
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Brytyjska firma Black Diamond zajmuje się ulepszaniem podzespołów samochodów użytkowych, pod względem jakości, parametrów i technologii produkcji. Po debiucie w 1993r tarcz hamulcowych Grooved 12 firma zdobyła szereg nagród w tym pierwszych miejsc w testach popularnych magazynów Max Power i Fast Car, deklasując produkty konkurencji i udowadniając że tarcze Black Diamond są liderem na rynku wzmocnionych tarcz hamulcowych. Obecnie produkty sygnowane logiem czarnego diamentu oprócz doskonale znanych tarcz obejmują klocki hamulcowe Predator Fast Road, Fast Track, przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz wzmocnione sprzęgła. Wszystkie części firma produkuje w fabryce w Anglii, każdy z nich posiada homologację ECE R90.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 116 1.5 Turbo Diesel 116 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 1.5 Turbo 140 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 2.0 Turbo Diesel 150 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 120 Twin Turbo Diesel 190 km xDrive 2019-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 115 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 1.5 Turbo + Electric 225 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo 102 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218 1.5 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220 2.0 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył BMW i3 Electric 2013-
- Klocki tył BMW i3 Range Extender 0.6 + Electric 2013-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo -18 136 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo Diesel 16Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -20 192 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -25 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d F48 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo 20i 192 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW (USA) X1 2.0 Turbo 28iF48 2016-
- Klocki tył BMW (USA) X2 2.0 Turbo 28i 2018-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo (136 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo (192 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo + Electric 4WD (221 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper 4WD (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S 4WD (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper 4WD (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S 4WD (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2017-2019
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 1.5 Turbo Cooper 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 2.0 Turbo JCW 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 1.5 Turbo Cooper 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 1.5 Turbo Cooper 4WD 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo Cooper S 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo Cooper S 4WD 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo JCW 2017-2019
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 116 1.5 Turbo Diesel 116 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 1.5 Turbo 140 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 118 2.0 Turbo Diesel 150 km 2019-
- Klocki tył BMW 1 Series (F40) 120 Twin Turbo Diesel 190 km xDrive 2019-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 115 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 1.5 Turbo + Electric 225 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F45) Active Tourer 225 2.0 Turbo 231 km xDrive 2014-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 214 1.5 Turbo Diesel 95 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo 102 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 216 1.5 Turbo Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 1.5 Turbo 136 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 218 2.0 Turbo Diesel 150 km xDrive 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo 192 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km 2015-
- Klocki tył BMW 2 Series (F46) Gran Tourer 220 2.0 Turbo Diesel 190 km xDrive 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218 1.5 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220 2.0 Turbo
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 218d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył (Dla tarcz 280mm) BMW 2 Series Gran Coupe (F44) 220d 2.0 Turbo Diesel
- Klocki tył BMW i3 Electric 2013-
- Klocki tył BMW i3 Range Extender 0.6 + Electric 2013-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo -18 136 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 1.5 Turbo Diesel 16Diesel 116 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -20 192 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo -25 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2015-
- Klocki tył BMW X1 (F48) 2.0 Twin Turbo Diesel 25d F48 231 km 2015-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo 20i 192 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 18Diesel 150 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km 2018-
- Klocki tył BMW X2 (F39) 2.0 Turbo Diesel 20d 190 km xDrive 2018-
- Klocki tył BMW (USA) X1 2.0 Turbo 28iF48 2016-
- Klocki tył BMW (USA) X2 2.0 Turbo 28i 2018-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo (136 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo (192 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo Diesel (190 km) 2015-
- Klocki tył MINI Mini Clubman (F54) 2015- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo + Electric 4WD (221 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 1.5 Turbo Cooper 4WD (136 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Cooper S 4WD (192 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper 4WD (150 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo Diesel Cooper S 4WD (190 km) 2017-
- Klocki tył MINI Mini Countryman (F60) 2017- 2.0 Turbo JCW (231 km) 2017-2019
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 1.5 Turbo Cooper 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Clubman (F54) 2.0 Turbo JCW 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 1.5 Turbo Cooper 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 1.5 Turbo Cooper 4WD 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo Cooper S 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo Cooper S 4WD 2017-
- Klocki tył MINI (USA) Countryman (F60) 2.0 Turbo JCW 2017-2019
BMW 540iA Turing
Jeżdżę na zestawie z tarczami BD Grooved 6 KBD od wielu lat. Hamowanie niemal idealne, pylenie minimalne, brak deformacji tarcz. Imho, najlepszy stosunek jakość-cena w zestawach z górnej półki. Na pewno zakupię identyczny zestaw na najbliższą zmianę.
jaguar s type 3.0
Polecam tylko ten zestaw wraz z tarczami. Panowie kupuje się kompletny zestaw i dopiero wystawiamy opinię
Mondeo mk4 240KM
Tragedia, po 4 mocniejszych hamowaniach w mieście, przegrzewają się i nie hamują do czasu wystygnięcia.
Wywalam je po ok 4000 km. Nigdy więcej
Hyundai coupe 2.7
U mnie nie przetrwały pół roku normalnej eksploatacji, popękały w dziwny sposób.
Nigdy nie widziały toru i trackdeya.
Producent umywa ręce, układ hamulcowy sprawny a klocki się rozsypują.
Jeśli ma to być kompromis między ceną a sportową specyfiką to szczerze Nie Polecam.
Niestety nie zdążyłem ich zużyć bo się rozsypują, Pieniądze w ich przypadku wywalone w błoto.
Zwykłe Brembo przynajmniej normalnie szło zjeździć.
W moim przypadku te klocki to bubel.
Przynajmniej sklep i obsługa w nim jest konkretny,
Lexus IS300 SC
Jak dla mnie jedyne klocki póki co, które nie krzywią tarcz i są w rozsądnej cenie w tym samochodzie. Pylą, ale bez tragedii.
Godne uwagi.
Zbyt krótko użytkuję, żeby ocenić skalę zużycia oraz odporność na przegrzanie, klocki zamówiłem na tylną oś i w połączeniu z tarczami Stoptech wyraźnie poprawiły odczucia względem seryjnego układu hamulcowego. Pylenie widziałem już większe więc nie jest źle, nie hałasują. Wszystko jak należy :)