Klocki Black Diamond Predator Fast Road
Predator Fast road to model klocków który oferuje większą skuteczność hamowania już od pierwszego użycia hamulca. Klocki posiadają doskonałą modulację siły hamowania, błyskawiczną rekcję na wciśnięcie hamulca oraz stały współczynnik tarcia utrzymujący się aż do temperatury 520 stopni. Mieszanka cierna użyta do budowy klocków Black Diamond oprócz wysokich parametrów hamowania skutecznie odprowadza temperaturę z powierzchni tarczy zmniejszając ryzyko ich przegrzania. Klocki przystosowane do pracy zarówno z seryjnymi tarczami gładkimi jak i perforowanymi tarczami sportowymi. Polecane do samochodów kompaktowych oraz limuzyn średniej klasy, w których oczekujemy większej skuteczności hamowania. W pełni zastępują oryginalnie montowane klocki, są wyposażone w blaszki zapobiegające piszczeniu, powłokę antykorozyjną w kolorze czarnym oraz czujnik zużycia – jeśli oryginalne klocki są w niego wyposażone. Klocki posiadają homologacje drogową ECE R90.
Cechy:
- - większa skuteczność hamulców
- - cicha praca
- - małe zużycie klocków i tarcz
- - do spokojnego i dynamicznego stylu jazdy
- - czarna powłoka antykorozyjna
- - homologacja drogowa
Porównanie Parametrów klocków
Sugerowane zastosowanie klocków Predator Fast Road
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
Brytyjska firma Black Diamond zajmuje się ulepszaniem podzespołów samochodów użytkowych, pod względem jakości, parametrów i technologii produkcji. Po debiucie w 1993r tarcz hamulcowych Grooved 12 firma zdobyła szereg nagród w tym pierwszych miejsc w testach popularnych magazynów Max Power i Fast Car, deklasując produkty konkurencji i udowadniając że tarcze Black Diamond są liderem na rynku wzmocnionych tarcz hamulcowych. Obecnie produkty sygnowane logiem czarnego diamentu oprócz doskonale znanych tarcz obejmują klocki hamulcowe Predator Fast Road, Fast Track, przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz wzmocnione sprzęgła. Wszystkie części firma produkuje w fabryce w Anglii, każdy z nich posiada homologację ECE R90.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS250 2.5 2012-
- Klocki tył LEXUS GS300h 2.5 Hybrid 2013-2019
- Klocki tył LEXUS GS450h 3.5 Hybrid 2012-2019
- Klocki tył LEXUS IS200t 2.0 Turbo (241 km) 2015-2017
- Klocki tył LEXUS IS250 2.5 2013-2016
- Klocki tył LEXUS IS300 2.0 Turbo (241 km) 2017-
- Klocki tył LEXUS IS300h 2.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS RC200t 2.0 Turbo (245 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RC300h 2.5 Hybrid (223 km) 2016-
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid (UK & Europe) 2009-2016
- Klocki tył LEXUS RX450h 3.5 Hybrid 2009-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) GS200t 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 AWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) GS350 3.5 RWD -2013 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) GS450h 3.5 Hybrid 2013-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS200 2.0 Turbo 2016-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS250 2.5 F Sport Pkg 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) -2014 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) IS350 3.5 (USA) Convertible 2014-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC200t 2.0 Turbo 2016-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo 2018-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.0 Turbo -2018 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017
- Klocki tył LEXUS (USA) RC300 2.5 Hybrid 2015-2017 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) RC350 3.5 -2015 F-Sport
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (Japan) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX350 3.5 (USA) 2010-2015
- Klocki tył LEXUS (USA) RX450H 3.5 Hybrid 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.4 Turbo Diesel (AN150/160) (149 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.7 (AN150/160) (160 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 2.8 Turbo Diesel (AN150/160) (177 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Diesel (AN150/160) (95 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 3.0 Turbo Diesel (AN150/160) (163 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Fortuner 4.0 (AN150/160) (278 km) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 2WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Highlander 3.5 4WDiesel 2014-
- Klocki tył TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki tył TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Sienna 3.5 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 2.7 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 2WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Highlander 3.5 4WDiesel 2014-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius V 1.8 2011-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 2.7 2011-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sienna 3.5 2011-
BMW 540iA Turing
Jeżdżę na zestawie z tarczami BD Grooved 6 KBD od wielu lat. Hamowanie niemal idealne, pylenie minimalne, brak deformacji tarcz. Imho, najlepszy stosunek jakość-cena w zestawach z górnej półki. Na pewno zakupię identyczny zestaw na najbliższą zmianę.
jaguar s type 3.0
Polecam tylko ten zestaw wraz z tarczami. Panowie kupuje się kompletny zestaw i dopiero wystawiamy opinię
Mondeo mk4 240KM
Tragedia, po 4 mocniejszych hamowaniach w mieście, przegrzewają się i nie hamują do czasu wystygnięcia.
Wywalam je po ok 4000 km. Nigdy więcej
Hyundai coupe 2.7
U mnie nie przetrwały pół roku normalnej eksploatacji, popękały w dziwny sposób.
Nigdy nie widziały toru i trackdeya.
Producent umywa ręce, układ hamulcowy sprawny a klocki się rozsypują.
Jeśli ma to być kompromis między ceną a sportową specyfiką to szczerze Nie Polecam.
Niestety nie zdążyłem ich zużyć bo się rozsypują, Pieniądze w ich przypadku wywalone w błoto.
Zwykłe Brembo przynajmniej normalnie szło zjeździć.
W moim przypadku te klocki to bubel.
Przynajmniej sklep i obsługa w nim jest konkretny,
Lexus IS300 SC
Jak dla mnie jedyne klocki póki co, które nie krzywią tarcz i są w rozsądnej cenie w tym samochodzie. Pylą, ale bez tragedii.
Godne uwagi.
Zbyt krótko użytkuję, żeby ocenić skalę zużycia oraz odporność na przegrzanie, klocki zamówiłem na tylną oś i w połączeniu z tarczami Stoptech wyraźnie poprawiły odczucia względem seryjnego układu hamulcowego. Pylenie widziałem już większe więc nie jest źle, nie hałasują. Wszystko jak należy :)