KLOCKI EBC RED STUFF
Czerwone klocki firmy Ebc zbudowane zostały na bazie semi ceramicznej okładziny ciernej z myślą o kierowcach ceniących sobie komfort oraz czystość felg. Główną zaletą ceramicznych klocków Ebc jest mniejsza emisja pyłu podczas hamowania, nawet o 90%, a powstałe drobinki pyłu w przeciwieństwie do klocków organicznych i semi metalicznych posiadają jasny kolor który bardzo łatwo usunąć z powierzchni felg. Kolejną zaletą czerwonych klocków Ebc jest mniejsze zużycie mieszanki ciernej co pozwala na większe przebiegi, niestety kosztem nieco większego zużycia tarcz hamulcowych. Czerwony produkt Ebc działa już od najniższych temperatur zapewniając stały współczynnik tarcia wraz z wzrostem temperatury aż do osiągnięcia maksymalnej 750 °Cczyli ok 50 % więcej od standardowych organicznych odpowiedników, a także większą skuteczność o ok 15%. Wszystkie pozycje Red Stuff posiadają homologację drogową ECE R90, a więc możemy ich używać bez obaw o utratę gwarancji, w dostarczonym opakowaniu klocków znajdują się dodatkowo podkładki zapobiegające piszczeniu, smar miedziowy, w zależności od modelu samochodu czujnik zużycia, instrukcję oraz naklejki producenta.
Klocki Ebc red przeznaczone są dla kierowców ceniących sobie przede wszystkim komfort, większe przebiegi oraz utrzymanie wyglądu felg w nienagannym stanie. Doskonale sprawdzają się w lekkich samochodach miejskich, samochodach średniej klasy których kierowcy preferują spokojny styl jazdy. Do cięższych samochodów, kiedy oczekujemy większej wydajności hamulców oraz dla kierowców preferujących dynamiczny styl jazdy mimo lepszych parametrów niż w seryjnych klockach polecamy mieszanki semi metaliczne, z tego względu że okładzina semi ceramiczna wytwarza większą temperaturę podczas hamowania co zwiększa ryzyko przegrzania tarcz.
Cechy:
- - mniejsze pylenie o 90%
- - mniejsze zużycie klocków
- - bez utraty gwarancji: posiadają homologację ECE R90
- - maksymalna temperatura pracy większa o 50%
- - większa skuteczność o 15%
- - dobra modulacja siły hamowania
- - stały współczynnik tarcia w całym zakresie temperatury
- - czerwona powłoka antykorozyjna
- - większe zużycie tarcz hamulcowych
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo -55 (340 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -55 (349 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Supercharged + Electric -55 (340 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo + Electric -60 (449 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo Diesel + Electric -50 (286 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Turbo Diesel (435 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Twin Turbo -60 (460 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 6.0 Twin Turbo (585 km) 2018- Quattro
- Klocki tył AUDI E-tron Electric (408 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 2.0 Turbo (252 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (218 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (272 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel Hybrid -2015 (368 km) e-tron
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -45 (231 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Twin Turbo -55 (340 km) 2018-
- Klocki tył AUDI S6 (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -56 (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S7 (4G9) 2019- 3.0 Turbo Diesel (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S8 (D5) 2019- 4.0 Twin Turbo (563 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI SQ7 (4M) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2016-
- Klocki tył AUDI SQ8 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 2.0 Turbo 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Supercharged 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Turbo Diesel Hybrid 2016-
- Klocki tył AUDI (USA) Q8 3.0 Twin Turbo -55 2018-
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo (340 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo -55 (340 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -55 (349 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Supercharged + Electric -55 (340 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo + Electric -60 (449 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo Diesel + Electric -50 (286 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Turbo Diesel (435 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Twin Turbo -60 (460 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 6.0 Twin Turbo (585 km) 2018- Quattro
- Klocki tył AUDI E-tron Electric (408 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 2.0 Turbo (252 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (218 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (272 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel Hybrid -2015 (368 km) e-tron
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -45 (231 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Twin Turbo -55 (340 km) 2018-
- Klocki tył AUDI S6 (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -56 (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S7 (4G9) 2019- 3.0 Turbo Diesel (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S8 (D5) 2019- 4.0 Twin Turbo (563 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI SQ7 (4M) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2016-
- Klocki tył AUDI SQ8 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 2.0 Turbo 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Supercharged 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Turbo Diesel Hybrid 2016-
- Klocki tył AUDI (USA) Q8 3.0 Twin Turbo -55 2018-
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo (340 km) 2018-
Skoda Octavia I
Od dnia zakupu mineło 1,5 miesiąca. Klocki znacznie poprawiły parametry hamowania w stosunku do seryjnych, lub tańszych zamienników. Polecam.
Volvo s80
Klocki ebc red stuff, tarcze ate, dopiero zamontowane jeszcze nie dotarte,
w porównaniu do starych, hamulce 3× lepsze, wystarczy musnięcie pedału aby
zaczeło hamować. Wczesniej trzeba bylo mocniej deptać. Co do pylenia, trwałości, narazie
nie mogę się wypowiedzieć.