KLOCKI EBC ULTIMAX II
Klocki EBC Ultimax II to odpowiedniki fabrycznie montowanych klocków hamulcowych. Znakomite parametry, wysoka jakość materiałów i precyzyjne wykonanie zapewnia doskonałą pracę hamulców w każdych warunkach co zostało potwierdzone certyfikatem ECE R90. Powierzchnia robocza klocków została wyposażona w powłokę BRAKE-IN która wspomaga i skraca proces docierania hamulców, dopracowany skład mieszanki ciernej klocków wykazuje na mniejsze zużycie tarcz hamulcowych nawet do 50% pozwalając na wydłużenie interwału wymiany tarcz hamulcowych, co dodatkowo skraca koszt eksploatacji. Wszystkie klocki zostały wyposażone w podkładki zapewniające cichą i komfortową pracę hamulców.
EBC Brakes
Firma Powstała w 1978r i już rok później wypuściła z sukcesem pierwszą serie części hamulcowych na rynek wtórny. Obecnie firma produkuje szeroki asortyment części hamulcowych: seryjnych, tuningowych oraz gamę produktów przeznaczonych do sportu. Hamulce Ebc zdobyły uznanie kierowców na całym świecie za wysoką jakość i ponadprzeciętne parametry hamowania. Firma także odnosiła sukcesy w sporcie dostarczając hamulce zawodnikom do samochodów, motocykli i rowerów. Firma Ebc Brakes przykłada szczególną wagę do jakości produktów, dlatego znaczna większość pozycji produkowana jest w Wielkiej Brytanii w własnych zakładach w Northampton i Bristol. Gdzie wytwarzane są: klocki, tarcze, przewody hamulcowe i zestawy powiększonych hamulców do niemal każdego samochodu i motocykla. Większość części hamulcowych firmy Ebc posiada homologację drogową i certyfikat TUV.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2015-
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (225 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (250 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (224 km) 2018-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2015-
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (225 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (250 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (224 km) 2018-
- Klocki przód (Dla tarcz 330mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki przód PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
Ford KugaI / Focus MK2
Standardowe tarcze EBC i z klockami Ultimax II testowalem w obu autach jako zamiennik seryjnych tarcz.
Zdecydowanie brak bicia i problemów które wystepują przy standardowych tarczach. Trwałość moim zdaniem też sporo lepsza.