KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS 2500
Klocki przeznaczone do samochodów sportowych poruszających się w ruchu ulicznym, imprez typu trackday oraz sportu; zalecane do krótkich odcinków asfaltowych oraz luźnych nawierzchni takich jak szuter, śnieg. Klocki nie wymagają dogrzewania, posiadają wysoki współczynnik tarcia oraz dobrą modulację siły hamowania.
Klocki nie posiadaja homologacji drogowej
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G35 3.5 (Manual) (Brembo) 2003-2004
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.0 Twin Turbo (306 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.8 Twin Turbo (284 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 3.2 Twin Turbo (336 km) 96-2001
- Klocki tył MG ZT 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MG ZT-T 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo GSR 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 6 2.0 Turbo 98-2001
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 7 2.0 Turbo 2000-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2002-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2004-2005 (400 km) (FQ-400)
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008 (FQ-360)
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo (FQ400)(Alcon Caliper) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2003-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo (FQ360)(Alcon Caliper) 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evolution 2.0 Turbo 99-2003
- Klocki tył NISSAN 350Z 3.5 (Brembo) 2003-2009
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo (V Spec) 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (V35) 2001-2006 3.5 (V35) (Manual) 2001-2004
- Klocki tył NISSAN Stagea 2.6 Twin Turbo (C34) 98-2001
- Klocki tył NISSAN (USA) 350Z 3.5 (Brembo) 2002-2009
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo V-Spec 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył ROVER 75 4.6 2004-2005
- Klocki tył SUBARU BRZ 2.0 tS (200 km) 2013-
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo STi (320 km) 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (100 pcd) 2002-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (114 pcd) 2005-2006
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo (RB320) 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX STi 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GJ, GP) 2012-2017 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo Cosworth (395 km) 2010-2012
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo WRX STi 2007-2012
- Klocki tył SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (Brembo) 2017-
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2005-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2008-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2015-2017
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 TRDiesel (200 km) 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 TRDiesel 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI (USA) G35 3.5 (Manual) (Brembo) 2003-2004
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.0 Twin Turbo (306 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Ghibli (AM336) 1992-1999 2.8 Twin Turbo (284 km) 93-99
- Klocki tył (System Brembo) MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 2.8 Twin Turbo (284 km) 94-2001
- Klocki tył MASERATI Quattroporte (AM337) 1994-2001 3.2 Twin Turbo (336 km) 96-2001
- Klocki tył MG ZT 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MG ZT-T 4.6 (260 km) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo GSR 97-99
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 6 2.0 Turbo 98-2001
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 7 2.0 Turbo 2000-2003
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2002-2005
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2004-2005 (400 km) (FQ-400)
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008
- Klocki tył MITSUBISHI Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2008 (FQ-360)
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo (FQ400)(Alcon Caliper) 2004-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 8 2.0 Turbo 2003-2005
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo (FQ360)(Alcon Caliper) 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evo 9 2.0 Turbo 2005-2007
- Klocki tył MITSUBISHI (USA) Lancer Evolution 2.0 Turbo 99-2003
- Klocki tył NISSAN 350Z 3.5 (Brembo) 2003-2009
- Klocki tył NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo (V Spec) 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył NISSAN Skyline (V35) 2001-2006 3.5 (V35) (Manual) 2001-2004
- Klocki tył NISSAN Stagea 2.6 Twin Turbo (C34) 98-2001
- Klocki tył NISSAN (USA) 350Z 3.5 (Brembo) 2002-2009
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo V-Spec 92-95 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo 95-98 GT-R
- Klocki tył NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo 99-2003 GT-R
- Klocki tył ROVER 75 4.6 2004-2005
- Klocki tył SUBARU BRZ 2.0 tS (200 km) 2013-
- Klocki tył SUBARU Forester (SG_) 2002-2008 2.5 Turbo STi (320 km) 2004-2008
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (100 pcd) 2002-2005
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX STi (114 pcd) 2005-2006
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo (RB320) 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX STi 2006-2007
- Klocki tył SUBARU Impreza (GJ, GP) 2012-2017 2.5 Turbo WRX STI (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo Cosworth (395 km) 2010-2012
- Klocki tył SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo WRX STi 2007-2012
- Klocki tył SUBARU WRX STi 2.5 Turbo (300 km) 2012-2017
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (Brembo) 2017-
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2003-2004
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2005-2007
- Klocki tył SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo STi 2008-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) WRX STi 2.5 Turbo 2015-2017
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 TRDiesel (200 km) 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 TRDiesel 2018-
Ford Fiesta ST
Klocki Super ale sprzedający jeszcze lepszy. Przy moich klockach konieczna była reklamacją, którą załatwiono błyskawicznie i równie szybko otrzymałem nowy zestaw od sprzedającego. Polecam każdemu i klocki i zakupy w Top Brakes !!
Ford Fiesta ST
Klocki świetne, bardzo poprawiają skuteczność hamowania na torze i podczas dynamicznej jazdy autostradowej. Jeszcze nie udało mi się ich przegrzać... a z drugiej strony nie wymagają rozgrzania, żeby były skuteczne. Małe minusy to pylenie oraz popiskiwanie przy delikatnym hamowaniu, ale ogółem zmiana na ogromny plus.
Civic V
świetny stosunek ceny do skuteczności hamowania
Golf 4 gti
Świetne klocki. W poprawionm 1.8t ok 280km przejechaly 20.000 km bo publicznych drogach z ostrymi hamowaniami:) zużywają się szybko jednak rekompensują to swoją siłą hamowania! Nigdy nie piszczały jak inni opisują. jak dla mnie rewelacyjne klocki. zimnie hamują delikatniej słabiej niz rozgrzane ale i tak są dużo lepsze zimne od orginalnych klocków;)
Cinquecento WRC
Testowany w Rally Sprintach, dają radę. Wystarczają na około jeden sezon.
Arteon 2.0T 240km
Klocki dobrze się spisują się przy hamowaniu z większych prędkości, na zimno są trochę słabsze ale nadal lepsze od oryginałów, zdarza się że przy dojeżdżaniu do świateł zapiszczą, zużycie wydaje się niskie dopiero przejechałem 8 tyś. km i wyglądają jak nowe.
Focus st
.
Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.