KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS PERFORMANCE
To semi metaliczne kocki przeznaczone dla kierowców oczekujących większej skuteczności hamulców oraz większego zakresu temperatury. Działają już od najniższych temperatur zwiększając swoją skuteczność wraz z wzrostem temperatury. Zapewniają dobrą modulację siły hamowania, oraz zużycie i pylenie na poziomie klocków seryjnych.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU BRZ 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (vented rear rotors) 2012-
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) TOYOTA GT86 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 ZN8 Coupe 2021-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 2016-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU BRZ 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 (150 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo (240 km) 2014-2019
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) SUBARU Forester (SJ_) 2013-2019 2.0 Turbo Diesel (147 km) 2013-2018
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) BRZ 2.0 (vented rear rotors) 2012-
- Klocki tył SUBARU (USA) Forester (SJ) 2.0 Turbo 2014-2018
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 GT 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 2.5 Turbo 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Legacy 3.6 2009-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Outback 3.6 2010-2014
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.0 2005-2008
- Klocki tył SUBARU (USA) Tribeca 3.6 2007-2014
- Klocki tył (Dla tarcz wentylowanych) TOYOTA GT86 2.0 (200 km) 2012-
- Klocki tył TOYOTA GR86 2.4 ZN8 Coupe 2021-
- Klocki tył TOYOTA (USA) 86 2.0 2016-
Seat Leon Cupra ST
bardzo dobre klocki w porównaniu z serią duża różnica - pracują z nawiercanymi tarczami zimmerman bardzo dobre ekonomiczne połączenie.
Bravo ll
Klocki naprawdę pierwsza klasa, zamontowane na obu osiach, a z nawiercanymi tarczami samochód staje w miejscu, sprawdzone hamując ostro przed tirem na autostradzie
BMW
Klocki rewelacja, wreszcie auto hamuje tak jak trzeba.
Klocki bardzo bardzo dobre. Zdecydowanie zauważalna różnica podczas hamowania, w porównaniu do zwykłych ATE czy FERODO.
pozdrawiam