KLOCKI HAMULCOWE FERODO DS 2500
Klocki przeznaczone do samochodów sportowych poruszających się w ruchu ulicznym, imprez typu trackday oraz sportu; zalecane do krótkich odcinków asfaltowych oraz luźnych nawierzchni takich jak szuter, śnieg. Klocki nie wymagają dogrzewania, posiadają wysoki współczynnik tarcia oraz dobrą modulację siły hamowania.
Klocki nie posiadaja homologacji drogowej
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
Ford Fiesta ST
Klocki Super ale sprzedający jeszcze lepszy. Przy moich klockach konieczna była reklamacją, którą załatwiono błyskawicznie i równie szybko otrzymałem nowy zestaw od sprzedającego. Polecam każdemu i klocki i zakupy w Top Brakes !!
Ford Fiesta ST
Klocki świetne, bardzo poprawiają skuteczność hamowania na torze i podczas dynamicznej jazdy autostradowej. Jeszcze nie udało mi się ich przegrzać... a z drugiej strony nie wymagają rozgrzania, żeby były skuteczne. Małe minusy to pylenie oraz popiskiwanie przy delikatnym hamowaniu, ale ogółem zmiana na ogromny plus.
Civic V
świetny stosunek ceny do skuteczności hamowania
Golf 4 gti
Świetne klocki. W poprawionm 1.8t ok 280km przejechaly 20.000 km bo publicznych drogach z ostrymi hamowaniami:) zużywają się szybko jednak rekompensują to swoją siłą hamowania! Nigdy nie piszczały jak inni opisują. jak dla mnie rewelacyjne klocki. zimnie hamują delikatniej słabiej niz rozgrzane ale i tak są dużo lepsze zimne od orginalnych klocków;)
Cinquecento WRC
Testowany w Rally Sprintach, dają radę. Wystarczają na około jeden sezon.
Arteon 2.0T 240km
Klocki dobrze się spisują się przy hamowaniu z większych prędkości, na zimno są trochę słabsze ale nadal lepsze od oryginałów, zdarza się że przy dojeżdżaniu do świateł zapiszczą, zużycie wydaje się niskie dopiero przejechałem 8 tyś. km i wyglądają jak nowe.
Focus st
.
Tarcza DBA Street + klocek Ferodo DS2500, to świetne połączenie. Daję bardzo dobrze wyczucie hamulca, świetnie hamują, ale jak się rozgrzeją to nieco piszczą. Ale DS2500 tak ma.