KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (135 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo EsseEsse (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2008-
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2012-
- Klocki tył FIAT 500 1.4 2007-2013
- Klocki tył FIAT 500 1.4 Turbo 2008-2013
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.3 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.4 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.6 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Doblo 1.9 Turbo Diesel 2005-2010
- Klocki tył FIAT Doblo 2.0 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Linea 1.4 Turbo 2007-2018
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 2004-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 2005-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 (100 km) 2006-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 Classic (100 km) 2010-2012
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2001-2002
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2003-2006
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 99-2001
- Klocki tył FIAT Punto 1.9 Turbo Diesel 2003-2006
- Klocki tył LANCIA Musa 1.6 Turbo Diesel 2008-2012
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (135 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 500 1.4 Turbo EsseEsse (160 km) 2008-2011
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2008-
- Klocki tył ABARTH 695 1.4 Turbo (180 km) 2012-
- Klocki tył FIAT 500 1.4 2007-2013
- Klocki tył FIAT 500 1.4 Turbo 2008-2013
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.3 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.4 2010-
- Klocki tył (System TRW) FIAT Doblo 1.6 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Doblo 1.9 Turbo Diesel 2005-2010
- Klocki tył FIAT Doblo 2.0 Turbo Diesel 2010-
- Klocki tył FIAT Linea 1.4 Turbo 2007-2018
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 2004-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.2 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 2005-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.3 Turbo Diesel 4x4 Classic 2010-2012
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 (100 km) 2006-2010
- Klocki tył FIAT Panda 1.4 Classic (100 km) 2010-2012
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2001-2002
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 2003-2006
- Klocki tył FIAT Punto 1.8 99-2001
- Klocki tył FIAT Punto 1.9 Turbo Diesel 2003-2006
- Klocki tył LANCIA Musa 1.6 Turbo Diesel 2008-2012
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!