KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ALFA ROMEO 147 3.2 (250 km) 2002-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO 147 3.2 (250 km) 2003-2005
- Klocki przód ALFA ROMEO 156 3.2 2002-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO 156 3.2 2003-2006
- Klocki przód ALFA ROMEO GT 3.2 (240 km) 2004-2007
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.0 97-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.2 (240 km) 2003-2006
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.2 (240km) 2003
- Klocki przód ALFA ROMEO Spider 3.0 (218 km) 2000-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO Spider 3.2 (260 km) 2003-2006
- Klocki przód BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 km) 91-95
- Klocki tył BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 km) 91-95
- Klocki przód CHRYSLER Viper 8.0 2000-2002
- Klocki przód CHRYSLER Viper 8.0 92-99
- Klocki przód DODGE Viper 8.0 2000-2002
- Klocki przód DODGE Viper 8.0 92-99
- Klocki przód DODGE (USA) Viper 8.0 2001-2002
- Klocki przód DODGE (USA) Viper 8.0 92-2000
- Klocki przód FIAT Coupe 2.0 20v Turbo (220 km) 96-2000
- Klocki przód FIAT Coupe 2.0 20v Turbo (220 km) 98-2000
- Klocki przód FORD Focus (Mk1) 1998-2005 2.0 Turbo RS (215 km) 2002-2005
- Klocki przód LANCIA Delta Integrale 2.0 Turbo HF Evolution 1 (210 km) 91-93
- Klocki przód LANCIA Delta Integrale 2.0 Turbo HF Evolution 2 (215 km) 93-94
- Klocki przód LANCIA Kappa 2.0 20v Turbo (220 km) 98-2001
- Klocki przód LANCIA Kappa 3.0 (204 km) 98-2001
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód ALFA ROMEO 147 3.2 (250 km) 2002-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO 147 3.2 (250 km) 2003-2005
- Klocki przód ALFA ROMEO 156 3.2 2002-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO 156 3.2 2003-2006
- Klocki przód ALFA ROMEO GT 3.2 (240 km) 2004-2007
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.0 97-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.2 (240 km) 2003-2006
- Klocki przód ALFA ROMEO GTV 3.2 (240km) 2003
- Klocki przód ALFA ROMEO Spider 3.0 (218 km) 2000-2003
- Klocki przód ALFA ROMEO Spider 3.2 (260 km) 2003-2006
- Klocki przód BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 km) 91-95
- Klocki tył BUGATTI EB110 3.5 Quad Turbo (560 km) 91-95
- Klocki przód CHRYSLER Viper 8.0 2000-2002
- Klocki przód CHRYSLER Viper 8.0 92-99
- Klocki przód DODGE Viper 8.0 2000-2002
- Klocki przód DODGE Viper 8.0 92-99
- Klocki przód DODGE (USA) Viper 8.0 2001-2002
- Klocki przód DODGE (USA) Viper 8.0 92-2000
- Klocki przód FIAT Coupe 2.0 20v Turbo (220 km) 96-2000
- Klocki przód FIAT Coupe 2.0 20v Turbo (220 km) 98-2000
- Klocki przód FORD Focus (Mk1) 1998-2005 2.0 Turbo RS (215 km) 2002-2005
- Klocki przód LANCIA Delta Integrale 2.0 Turbo HF Evolution 1 (210 km) 91-93
- Klocki przód LANCIA Delta Integrale 2.0 Turbo HF Evolution 2 (215 km) 93-94
- Klocki przód LANCIA Kappa 2.0 20v Turbo (220 km) 98-2001
- Klocki przód LANCIA Kappa 3.0 (204 km) 98-2001
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!