KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS300 3.0 98-2005
- Klocki tył LEXUS GS430 4.3 2000-2005
- Klocki tył LEXUS IS200 2.0 (153 km) 99-2005
- Klocki tył LEXUS IS300 3.0 (230 km) 2001-2005
- Klocki tył LEXUS SC430 4.3 2001-2010
- Klocki tył LEXUS (USA) GS300 3.0 98-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) GS400 4.0 98-2001
- Klocki tył LEXUS (USA) GS430 4.3 2001-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) IS300 3.0 2000-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) SC430 4.3 2002-2010
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (GXE10) 2001-2005
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (GXE10) 98-2001
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (SXE10) 2001-2005
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (SXE10) 98-2001
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 4WDiesel (GXE15) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Altezza 3.0 (JCE10) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Altezza 3.0 4WDiesel (JCE15) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 2000-2005
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 97-2000
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS161) 97-2005
- Klocki tył TOYOTA Cresta 2.5 Turbo (JZX100) 96-2000
- Klocki tył TOYOTA Progress 2.5 98-2007
- Klocki tył TOYOTA Progress 3.0 98-2007
- Klocki tył TOYOTA Soarer 4.3 (UZZ40) 2001-2004
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.0 2001-2003
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.5 2001-2003
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.5 Turbo 2001-2003
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS GS300 3.0 98-2005
- Klocki tył LEXUS GS430 4.3 2000-2005
- Klocki tył LEXUS IS200 2.0 (153 km) 99-2005
- Klocki tył LEXUS IS300 3.0 (230 km) 2001-2005
- Klocki tył LEXUS SC430 4.3 2001-2010
- Klocki tył LEXUS (USA) GS300 3.0 98-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) GS400 4.0 98-2001
- Klocki tył LEXUS (USA) GS430 4.3 2001-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) IS300 3.0 2000-2005
- Klocki tył LEXUS (USA) SC430 4.3 2002-2010
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (GXE10) 2001-2005
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (GXE10) 98-2001
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (SXE10) 2001-2005
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 (SXE10) 98-2001
- Klocki tył TOYOTA Altezza 2.0 4WDiesel (GXE15) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Altezza 3.0 (JCE10) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Altezza 3.0 4WDiesel (JCE15) 2001-
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 2000-2005
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 (JZS160) 97-2000
- Klocki tył TOYOTA Aristo 3.0 Twin Turbo Vertex (JZS161) 97-2005
- Klocki tył TOYOTA Cresta 2.5 Turbo (JZX100) 96-2000
- Klocki tył TOYOTA Progress 2.5 98-2007
- Klocki tył TOYOTA Progress 3.0 98-2007
- Klocki tył TOYOTA Soarer 4.3 (UZZ40) 2001-2004
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.0 2001-2003
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.5 2001-2003
- Klocki tył TOYOTA Verossa 2.5 Turbo 2001-2003
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!