KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki przód NISSAN 180SX 2.0 (137 km) 91-99
- Klocki przód NISSAN 180SX 2.0 Turbo (205 km) 91-99
- Klocki przód NISSAN 200SX 2.0 Turbo (S14) 94-2001
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo (Z32) 90-94
- Klocki przód NISSAN Silvia (S14) 1993-1999 2.0 Turbo 93-99
- Klocki przód NISSAN Silvia (S15) 1999-2002 2.0 Turbo 99-2002
- Klocki przód NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.0 Turbo 89-94 GTS-t
- Klocki przód NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki przód NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.5 Turbo 93-98 GTS-T
- Klocki przód NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 GT (200 km) 98-2003
- Klocki przód NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 Turbo 98-2002 GT-T
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 89-90
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 90-97
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 89-94
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Twin Turbo 94-96
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS 93-98
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 GT -200 98-2003
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 Turbo 98-2003 GT-T
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2000 2.2 Turbo (22B) 98-2000
- Klocki przód (System Sumitomo) SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo (Prodrive P1) 2000-2001
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo GT 98-2002
- Klocki przód SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX 2001-2005
- Klocki przód SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX 2005-2007
- Klocki przód SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo (GB270) 2007-2008
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (4 Pot Upgrade) 2001-2003
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (Japanese Grey Import) 2001-2005
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki przód TOYOTA Yaris GR MN 1.8 SuperchargeDiesel (212 km) 2017-2019
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 94-2000
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS 90-92
- Klocki przód MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo 90-92
- Klocki przód NISSAN 180SX 2.0 (137 km) 91-99
- Klocki przód NISSAN 180SX 2.0 Turbo (205 km) 91-99
- Klocki przód NISSAN 200SX 2.0 Turbo (S14) 94-2001
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (GZ32) 89-94
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo (Z32) 90-94
- Klocki przód NISSAN Silvia (S14) 1993-1999 2.0 Turbo 93-99
- Klocki przód NISSAN Silvia (S15) 1999-2002 2.0 Turbo 99-2002
- Klocki przód NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.0 Turbo 89-94 GTS-t
- Klocki przód NISSAN Skyline (R32) 1989-1995 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki przód NISSAN Skyline (R33) 1993-1998 2.5 Turbo 93-98 GTS-T
- Klocki przód NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 GT (200 km) 98-2003
- Klocki przód NISSAN Skyline (R34) 1998-2003 2.5 Turbo 98-2002 GT-T
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 89-90
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 90-97
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 89-94
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Twin Turbo 94-96
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo 89-95 GT-R
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS 93-98
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 GT -200 98-2003
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R34) 2.5 Turbo 98-2003 GT-T
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2000 2.2 Turbo (22B) 98-2000
- Klocki przód (System Sumitomo) SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo (Prodrive P1) 2000-2001
- Klocki przód SUBARU Impreza (GC, GF) 1993-2001 2.0 Turbo GT 98-2002
- Klocki przód SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.0 Turbo WRX 2001-2005
- Klocki przód SUBARU Impreza (GD, GG) 2000-2007 2.5 Turbo WRX 2005-2007
- Klocki przód SUBARU Impreza (GR, GH) 2007-2012 2.5 Turbo (GB270) 2007-2008
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (4 Pot Upgrade) 2001-2003
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX (Japanese Grey Import) 2001-2005
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.0 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki przód SUBARU (USA) Impreza 2.5 Turbo WRX 2006-2007
- Klocki przód TOYOTA Yaris GR MN 1.8 SuperchargeDiesel (212 km) 2017-2019
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!