KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Courier 1.8 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 2.2 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 2.5 Turbo Diesel 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 3.4 97-2002
- Klocki przód INFINITI (USA) M30 3.0 90-93
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 2.8 Diesel 98-
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 2.8 Turbo Diesel 98-
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 3.0 98-
- Klocki przód NISSAN 280C 2.8 (Y30) 83-88
- Klocki przód NISSAN 300C 3.0 (Y30) 84-88
- Klocki przód NISSAN 300C 3.0 (Y30) Kombi 84-88
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 83-84
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 83-87
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 87-89
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 Turbo (Z31) 84-87
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.0 (D21) 88-97
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.4 (D21) 4WD 88-92
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.4 (D21) 88-92
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.5 Turbo Diesel (D21) 4WD 88-97
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.5 Turbo Diesel (D21) 88-97
- Klocki przód NISSAN Silvia (S12) 1984-1989 1.8 Turbo 84-89
- Klocki przód NISSAN Silvia (S12) 1984-1989 2.0 84-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 1.8 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 2.0 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 2.0 Turbo 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 1.8 85-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 2.0 85-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 2.0 Turbo 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) 200SX 3.0 87-88
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 (4 Lug) 84-85
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 (5 Lug) 84-89
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 84-86
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 2.0 (F30) 80-81
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 2.0 (F31) 88-91
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 3.0 (F31) 86-91
- Klocki przód NISSAN (USA) Maxima 3.0 85-88
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 1.8 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 2.0 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 2.0 Turbo 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 1.8 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 2.0 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 2.0 Turbo 85-89
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód FORD Courier 1.8 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 2.2 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 2.5 Turbo Diesel 97-2002
- Klocki przód FORD Courier 3.4 97-2002
- Klocki przód INFINITI (USA) M30 3.0 90-93
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 2.8 Diesel 98-
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 2.8 Turbo Diesel 98-
- Klocki przód MITSUBISHI Colt Rodeo 3.0 98-
- Klocki przód NISSAN 280C 2.8 (Y30) 83-88
- Klocki przód NISSAN 300C 3.0 (Y30) 84-88
- Klocki przód NISSAN 300C 3.0 (Y30) Kombi 84-88
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 83-84
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 83-87
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 (Z31) 87-89
- Klocki przód NISSAN 300ZX 3.0 Turbo (Z31) 84-87
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.0 (D21) 88-97
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.4 (D21) 4WD 88-92
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.4 (D21) 88-92
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.5 Turbo Diesel (D21) 4WD 88-97
- Klocki przód NISSAN Pick Up 2.5 Turbo Diesel (D21) 88-97
- Klocki przód NISSAN Silvia (S12) 1984-1989 1.8 Turbo 84-89
- Klocki przód NISSAN Silvia (S12) 1984-1989 2.0 84-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 1.8 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 2.0 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R30) 1981-1985 2.0 Turbo 81-85
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 1.8 85-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 2.0 85-89
- Klocki przód NISSAN Skyline (R31) 1985-1989 2.0 Turbo 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) 200SX 3.0 87-88
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 (4 Lug) 84-85
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 (5 Lug) 84-89
- Klocki przód NISSAN (USA) 300ZX 3.0 Turbo 84-86
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 2.0 (F30) 80-81
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 2.0 (F31) 88-91
- Klocki przód NISSAN (USA) Leopard 3.0 (F31) 86-91
- Klocki przód NISSAN (USA) Maxima 3.0 85-88
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 1.8 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 2.0 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R30) 2.0 Turbo 81-85
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 1.8 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 2.0 85-89
- Klocki przód NISSAN (USA) Skyline (R31) 2.0 Turbo 85-89
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!