KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 2WD 2009-2010
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 4WD 2009-2010
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 GT 2009-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZWE186) 2012-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE150) 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE186) 2012-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 2.0 Turbo Diesel 2012-2018
- Klocki przód TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki przód TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (III) 2006-2013 2.0 2006-2013
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (III) 2006-2013 2.2 Turbo Diesel 2006-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.0 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.0 Turbo Diesel 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.2 Turbo Diesel 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.5 hybriDiesel 2016-2018
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla iM 1.8 2016-
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 2WDiesel 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 4WDiesel 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 XRS 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 2WD 2009-2010
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 4WD 2009-2010
- Klocki przód PONTIAC (USA) Vibe 2.4 GT 2009-2010
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZWE186) 2012-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE150) 2010-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE186) 2012-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Auris 2.0 Turbo Diesel 2012-2018
- Klocki przód TOYOTA Mirai Hydrogen/Electric (152 km) 2015-
- Klocki przód TOYOTA Prius+ 1.8 hybriDiesel (ZVW40) 2012-2015
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (III) 2006-2013 2.0 2006-2013
- Klocki przód TOYOTA Rav 4 (III) 2006-2013 2.2 Turbo Diesel 2006-2013
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.0 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.0 Turbo Diesel 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.2 Turbo Diesel 2013-2018
- Klocki przód (Dla tarcz 296mm) TOYOTA Rav 4 (IV) 2013-2018 2.5 hybriDiesel 2016-2018
- Klocki przód TOYOTA (USA) Corolla iM 1.8 2016-
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 2WDiesel 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 4WDiesel 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Matrix 2.4 XRS 2009-2014
- Klocki przód TOYOTA (USA) Mirai Hydrogen/Electric 2015-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!