KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS LX450 4.5 Turbo Diesel 2015-
- Klocki tył LEXUS LX570 5.7 2007-2015
- Klocki tył LEXUS LX570 5.7 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) LX570 5.7 2008-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) LX570 5.7 2017-
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.5 Turbo Diesel (VDJ200) 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.6 (URJ202) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.7 (UZJ200) 2007-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 5.7 (URJ200) 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser 2016- 5.7 2016-
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 4.6 (310 km) 2010-
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 4.7 (276 km) 2007-2010
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 5.7 (381 km) 2007-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 (Mexico) 2016-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 4.6 2010-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 4.7 2008-2010
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 5.7 2008-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.0 2007-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.6 2010-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.7 2007-2009
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 5.7 2007-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył LEXUS LX450 4.5 Turbo Diesel 2015-
- Klocki tył LEXUS LX570 5.7 2007-2015
- Klocki tył LEXUS LX570 5.7 2015-
- Klocki tył LEXUS (USA) LX570 5.7 2008-2016
- Klocki tył LEXUS (USA) LX570 5.7 2017-
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.5 Turbo Diesel (VDJ200) 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.6 (URJ202) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 4.7 (UZJ200) 2007-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser (J20_) 2008-2015 5.7 (URJ200) 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA Landcruiser 2016- 5.7 2016-
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 4.6 (310 km) 2010-
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 4.7 (276 km) 2007-2010
- Klocki tył TOYOTA Sequoia 5.7 (381 km) 2007-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 2008-2015
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Land Cruiser 5.7 (Mexico) 2016-2019
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 4.6 2010-2012
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 4.7 2008-2010
- Klocki tył TOYOTA (USA) Sequoia 5.7 2008-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.0 2007-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.6 2010-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 4.7 2007-2009
- Klocki tył TOYOTA (USA) Tundra 5.7 2007-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!