KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI FX30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2013
- Klocki tył INFINITI FX37 3.7 2008-2013
- Klocki tył INFINITI FX50 5.0 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI G37 3.7 2008-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M35h 3.5 Hybrid 2011-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M37 3.7 2010-2014
- Klocki tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid (360 km) 2013-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD (360 km) 2013-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 3.7 S (320 km) 2013-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q60 Coupe 2.0 Turbo (211 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 Coupe 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 Coupe 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q70 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2014-2020
- Klocki tył INFINITI Q70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2014-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q70 3.7 (320 km) 2014-2020
- Klocki tył INFINITI QX70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2013-2017
- Klocki tył INFINITI QX70 5.0 (390 km) 2013-2017
- Klocki tył INFINITI (USA) FX50 5.0 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI (USA) G37 3.7 2008-2015
- Klocki tył INFINITI (USA) M37 3.7 Sport 2011-2013
- Klocki tył INFINITI (USA) M56 5.6 Sport 2011-2013
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport AWD 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport AWD 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q60 3.7 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q60 3.7 Sport AWD 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q70 3.7 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q70 5.6 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) QX70 5.0 AWD 2014-2015
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (330 km) 2009-2012
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (330 km) 2012-
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (Nismo) (355 km) 2009-
- Klocki tył NISSAN Skyline Coupe (V36) 2006-2014 3.7 (V36) 2007-2014 Type-S
- Klocki tył NISSAN (USA) 370Z 3.7 Sport 2008-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył INFINITI FX30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2013
- Klocki tył INFINITI FX37 3.7 2008-2013
- Klocki tył INFINITI FX50 5.0 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI G37 3.7 2008-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M30D 3.0 Turbo Diesel 2010-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M35h 3.5 Hybrid 2011-2014
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI M37 3.7 2010-2014
- Klocki tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid (360 km) 2013-2020
- Klocki tył INFINITI Q50 hybrid 3.5 Hybrid AWD (360 km) 2013-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 3.7 S (320 km) 2013-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q60 Coupe 2.0 Turbo (211 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 Coupe 3.0 Twin Turbo (304 km) 2016-2020
- Klocki tył INFINITI Q60 Coupe 3.0 Twin Turbo (405 km) 2016-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q70 2.2 Turbo Diesel (170 km) 2014-2020
- Klocki tył INFINITI Q70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2014-2020
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI Q70 3.7 (320 km) 2014-2020
- Klocki tył INFINITI QX70 3.0 Turbo Diesel (238 km) 2013-2017
- Klocki tył INFINITI QX70 5.0 (390 km) 2013-2017
- Klocki tył INFINITI (USA) FX50 5.0 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) INFINITI (USA) G37 3.7 2008-2015
- Klocki tył INFINITI (USA) M37 3.7 Sport 2011-2013
- Klocki tył INFINITI (USA) M56 5.6 Sport 2011-2013
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 3.7 Sport AWD 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q50 hybrid 3.5 Hybrid Sport AWD 2013-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q60 3.7 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q60 3.7 Sport AWD 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q70 3.7 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) Q70 5.6 Sport 2014-
- Klocki tył INFINITI (USA) QX70 5.0 AWD 2014-2015
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (330 km) 2009-2012
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (330 km) 2012-
- Klocki tył NISSAN 370Z 3.7 (Nismo) (355 km) 2009-
- Klocki tył NISSAN Skyline Coupe (V36) 2006-2014 3.7 (V36) 2007-2014 Type-S
- Klocki tył NISSAN (USA) 370Z 3.7 Sport 2008-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!