KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ASTON MARTIN Cygnet 1.3 (97 km) 2010-2013
- Klocki tył LEXUS CT200h 1.8 Hybrid 2010-
- Klocki tył LEXUS (USA) CT200h 1.8 Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PONTIAC (USA) Vibe 1.8 2009-2010
- Klocki tył PONTIAC (USA) Vibe 2.4 2WD 2009-2010
- Klocki tył SUBARU Trezia 1.3 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Trezia 1.4 Turbo Diesel 2012-2016
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.0 Turbo 2016-
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.2 2016-
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.2 Hybrid 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.3 (NRE150) 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.4 (ZZE150) 2006-2009
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.4 Turbo Diesel (NDE150) 2006-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.6 (ZRE151) 2006-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZRE152) 2007-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZRE154) 2007-2013
- Klocki tył TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE150) 2010-2013
- Klocki tył (System Akebono) TOYOTA Auris 2.0 Turbo Diesel 2012-2018
- Klocki tył TOYOTA Corolla (E15_) 2007-2013 1.3 2008-2013
- Klocki tył TOYOTA Corolla (E15_) 2007-2013 1.6 2007-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Corolla (E18_) 2013-2019 1.6 (132 km) 2013-2019
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.0 2008-
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.3 2009-
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.4 Diesel 2009-
- Klocki tył TOYOTA Prius 1.8 hybriDiesel (ZVW30) 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Prius 1.8 hybriDiesel (ZVW50) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Prius Plug-in 1.8 hybriDiesel (ZVW35) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Urban Cruiser 1.3 2009-2012
- Klocki tył TOYOTA Urban Cruiser 1.4 Turbo Diesel 2009-2012
- Klocki tył TOYOTA Verso S 1.3 2011-
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP130) 2011-2020 1.3 (NSP130) (JT) 2011-2019
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP90) 2005-2012 1.0 (KSP90) (JT) 2005-2012
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP90) 2005-2012 1.8 (ZSP90) (JT1) 2006-2011
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 1.8 2009-2017
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 1.8 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 2.4 2009-2017
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla Hatchback 2.0 2019-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla iM 1.8 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Matrix 1.8 2009-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Matrix 2.4 2WDiesel 2009-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 Hybrid 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 hybriDiesel 2012-2015
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył ASTON MARTIN Cygnet 1.3 (97 km) 2010-2013
- Klocki tył LEXUS CT200h 1.8 Hybrid 2010-
- Klocki tył LEXUS (USA) CT200h 1.8 Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PONTIAC (USA) Vibe 1.8 2009-2010
- Klocki tył PONTIAC (USA) Vibe 2.4 2WD 2009-2010
- Klocki tył SUBARU Trezia 1.3 2012-2017
- Klocki tył SUBARU Trezia 1.4 Turbo Diesel 2012-2016
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.0 Turbo 2016-
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.2 2016-
- Klocki tył SUZUKI Baleno 1.2 Hybrid 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.3 (NRE150) 2008-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.4 (ZZE150) 2006-2009
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.4 Turbo Diesel (NDE150) 2006-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.6 (ZRE151) 2006-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZRE152) 2007-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Auris 1.8 (ZRE154) 2007-2013
- Klocki tył TOYOTA Auris 1.8 hybriDiesel (ZWE150) 2010-2013
- Klocki tył (System Akebono) TOYOTA Auris 2.0 Turbo Diesel 2012-2018
- Klocki tył TOYOTA Corolla (E15_) 2007-2013 1.3 2008-2013
- Klocki tył TOYOTA Corolla (E15_) 2007-2013 1.6 2007-2013
- Klocki tył (Dla tarcz 259mm) TOYOTA Corolla (E18_) 2013-2019 1.6 (132 km) 2013-2019
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.0 2008-
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.3 2009-
- Klocki tył TOYOTA iQ 1.4 Diesel 2009-
- Klocki tył TOYOTA Prius 1.8 hybriDiesel (ZVW30) 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA Prius 1.8 hybriDiesel (ZVW50) 2016-
- Klocki tył TOYOTA Prius Plug-in 1.8 hybriDiesel (ZVW35) 2012-2015
- Klocki tył TOYOTA Urban Cruiser 1.3 2009-2012
- Klocki tył TOYOTA Urban Cruiser 1.4 Turbo Diesel 2009-2012
- Klocki tył TOYOTA Verso S 1.3 2011-
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP130) 2011-2020 1.3 (NSP130) (JT) 2011-2019
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP90) 2005-2012 1.0 (KSP90) (JT) 2005-2012
- Klocki tył TOYOTA Yaris (XP90) 2005-2012 1.8 (ZSP90) (JT1) 2006-2011
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 1.8 2009-2017
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 1.8 2018-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla 2.4 2009-2017
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla Hatchback 2.0 2019-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Corolla iM 1.8 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Matrix 1.8 2009-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Matrix 2.4 2WDiesel 2009-2014
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 2009-2015
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 Hybrid 2016-
- Klocki tył TOYOTA (USA) Prius 1.8 hybriDiesel 2012-2015
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!