KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.0 (162 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (184 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2016
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2012-2015
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.2 Turbo Diesel 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2016
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2014-2015
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.0 (162 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2012-2016 mechaniczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (1st) 2012-2016 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2015-2016 elektryczny ręczny
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.0 (162 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (175 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA CX-5 (2nd) 2017- 2.2 Turbo Diesel (184 km) 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2016
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2012-2015
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.0 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.2 Turbo Diesel 2017-
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2016
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2014-2015
- Klocki przód MAZDA (USA) CX-5 2.5 2017-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!