KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód HYUNDAI Genesis (DH) 2014-2016 3.0 (257 km) 2014-2016
- Klocki przód HYUNDAI Nexo hydrogen 2018-
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 (Electric Parking Brake) 2017
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 (Manual Parking Brake) 2017
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 2012-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (CM) 2.4 2010-2012
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (CM) 3.5 2010-2012
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.0 Turbo 2013-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.0 Turbo 2017-2018
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.4 2013-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.4 2017-2018
- Klocki przód KIA Carens 1.6 2013-2019
- Klocki przód KIA Carens 1.7 Turbo Diesel 2013-2019
- Klocki przód KIA Carens 2.0 2013-2019
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2014
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2010-2013
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2015-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.3 2015-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2014
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2010-2013
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2015-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód HYUNDAI Genesis (DH) 2014-2016 3.0 (257 km) 2014-2016
- Klocki przód HYUNDAI Nexo hydrogen 2018-
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 (Electric Parking Brake) 2017
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 (Manual Parking Brake) 2017
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Azera 3.3 2012-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (CM) 2.4 2010-2012
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (CM) 3.5 2010-2012
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.0 Turbo 2013-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.0 Turbo 2017-2018
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.4 2013-2016
- Klocki przód HYUNDAI (USA) Santa Fe (DM) 2.4 2017-2018
- Klocki przód KIA Carens 1.6 2013-2019
- Klocki przód KIA Carens 1.7 Turbo Diesel 2013-2019
- Klocki przód KIA Carens 2.0 2013-2019
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.0 Turbo 2016-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2014
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2010-2013
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 2.4 2015-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.3 2015-
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2014
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2010-2013
- Klocki przód KIA (USA) Sorento 3.5 2015-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!