KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 (350 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.4 Carrera 4 Targa (350 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera (370 km) 2015-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 (370 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera 4 Targa (370 km) 2016-2019
- Klocki tył PORSCHE 911 (991/2) 2015-2019 3.0 Twin Turbo Carrera T (370 km) 2018-2019
- Klocki tył PORSCHE Boxster Spyder 3.8 (375 km) 2015-2016
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.0 Turbo Diesel 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 (300 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 3.6 Twin Turbo GTS (440 km) 2015-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.1 Turbo Diesel (382 km) 2013-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 (400 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo (500 km) 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (92A) 2010-2017 4.8 Twin Turbo S (550 km) 2012-2017
- Klocki tył PORSCHE Cayenne (PO536) 2017- 3.0 Turbo Diesel -2018 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE Cayenne Coupe (9YB) 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 (462 km) E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.4 Carrera 4 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.0 Supercharged Hybrid 2011-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 3.6 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (2nd Gen) 2010-2017 4.8 Turbo 2010-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo Diesel -2018 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Cayenne Coupe 2019- 3.0 Turbo Diesel -2019 E-hybri
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 SuperchargeDiesel hybriDiesel (333 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (204 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (240 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.0 Turbo Diesel (262 km) 2014-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 3.6 (280 km) 2010-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 (360 km) 2011-2018
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (2nd Gen) 2010-2018 4.2 Turbo Diesel (340 km) 2010-2014
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Supercharged Hybrid 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.0 Turbo Diesel (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 holes at bottom of backplate) 2010-2017
- Klocki tył VOLKSWAGEN (USA) Touareg 3.6 (2 pin holes at top of backplate) 2010-2017
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!