KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 106 1.3 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz wentylowanych) PEUGEOT 106 1.4 91-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 205 1.0 83-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.1 83-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.3 (102 km) 87-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4 83-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4 Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4i 83-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4i Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 83-90
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 90-97
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 CTi 84-93
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 GTi 84-93
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Diesel 83-97
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 90-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 Diesel 89-95
Produkt przeznaczony do:
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 106 1.3 91-96
- Klocki przód (Dla tarcz wentylowanych) PEUGEOT 106 1.4 91-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 106 1.6 (88 km) 94-96
- Klocki przód PEUGEOT 205 1.0 83-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.1 83-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.3 (102 km) 87-92
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4 83-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4 Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4i 83-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.4i Cabriolet 88-95
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 83-90
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 90-97
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 CTi 84-93
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.6 GTi 84-93
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Diesel 83-97
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 90-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.8 Turbo Diesel 91-96
- Klocki przód (System Girling/TRW) PEUGEOT 205 1.9 Diesel 89-95
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!