KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4 GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera 4S Targa (400 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera GTS Targa (430 km) 2014-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (400 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE 911 (991) 2011-2015 3.8 Carrera S (430 km) 2011-2015
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (380 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Supercharged Hybrid (416 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (250 km) 2011-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (263 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Turbo Diesel (300 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.0 Twin Turbo (420 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (300 km) 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 3.6 (310 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 (400 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (430 km) 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 GTS (440 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (500 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (520 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (550 km) 2009-2013
- Klocki tył PORSCHE Panamera (970) 2009-2016 4.8 Twin Turbo (570 km) 2013-2016
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo (440 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 2.9 Twin Turbo Diesel -2016 (462 km) E-Hybri
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 3.0 Turbo (330 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo (550 km) 2016-
- Klocki tył PORSCHE Panamera (971) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel (422 km) 2016-2017
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera 4S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) 911 (991) (Cast Iron Rotor only) 3.8 Carrera S 2012-2015
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Supercharged Hybrid 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.0 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 3.6 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2012-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 GTS 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2010-2013
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera 4.8 Twin Turbo 2014-2016
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel (PR Code 1LN) -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 2.9 Twin Turbo Diesel -2017 E-hybri
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo (PR Code 1LN) 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 3.0 Turbo 2017-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -453 2019-
- Klocki tył PORSCHE (USA) Panamera (971) 4.0 Twin Turbo -550 2017-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!