KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 Picasso Mk2 1.6 Turbo (156 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 Picasso Mk2 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 Picasso Mk2 1.6 Turbo (156 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 Picasso Mk2 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo (180 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo (225 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo/Electric (300 km) 2019-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył OPEL Grandland X 1.5 Turbo Diesel (180 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo/Electric (225 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo/Electric (300 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 2.0 Turbo Diesel (177 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo (165 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo Diesel (100 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.2 Turbo (130 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (156 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (225 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (250 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (270 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 1.2 Turbo (130 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 1.6 Turbo (156 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo (165 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo Diesel (100 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki tył PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (224 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 Picasso Mk2 1.6 Turbo (156 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 Picasso Mk2 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN C4 SpaceTourer 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki tył CITROEN C5 Aircross 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 Picasso Mk2 1.6 Turbo (156 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 Picasso Mk2 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-2018
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 1.2 Turbo (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) CITROEN Grand C4 SpaceTourer 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo (180 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo (225 km) 2017-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 1.6 Turbo/Electric (300 km) 2019-
- Klocki tył DS DS7 Crossback 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył OPEL Grandland X 1.5 Turbo Diesel (180 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo/Electric (225 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 1.6 Turbo/Electric (300 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) OPEL Grandland X 2.0 Turbo Diesel (177 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo (165 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo Diesel (100 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 3008 SUV 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.2 Turbo (130 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (156 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (205 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (225 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (250 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 1.6 Turbo (270 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2013-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 (Mk2) 2013- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki tył (Elektryczny hamulec postojowy) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 1.2 Turbo (130 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 1.6 Turbo (156 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2014-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 308 Kombi (Mk2) 2014- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2015-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.2 Turbo (130 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo (165 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo Diesel (100 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 1.6 Turbo Diesel (120 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (136 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (150 km) 2017-
- Klocki tył PEUGEOT 5008 SUV 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.5 Turbo Diesel (130 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (180 km) 2018-
- Klocki tył PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 1.6 Turbo (224 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 290mm) PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (160 km) 2018-
- Klocki tył PEUGEOT 508 (Mk2) 2018- 2.0 Turbo Diesel (180 km) 2018-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!