KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo -55 (340 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -55 (349 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Supercharged + Electric -55 (340 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo + Electric -60 (449 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo Diesel + Electric -50 (286 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Turbo Diesel (435 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Twin Turbo -60 (460 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 6.0 Twin Turbo (585 km) 2018- Quattro
- Klocki tył AUDI E-tron Electric (408 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 2.0 Turbo (252 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (218 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (272 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel Hybrid -2015 (368 km) e-tron
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -45 (231 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Twin Turbo -55 (340 km) 2018-
- Klocki tył AUDI S6 (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -56 (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S7 (4G9) 2019- 3.0 Turbo Diesel (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S8 (D5) 2019- 4.0 Twin Turbo (563 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI SQ7 (4M) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2016-
- Klocki tył AUDI SQ8 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 2.0 Turbo 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Supercharged 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Turbo Diesel Hybrid 2016-
- Klocki tył AUDI (USA) Q8 3.0 Twin Turbo -55 2018-
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo (340 km) 2018-
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo -55 (340 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 allroad (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -55 (349 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -50 (299 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A6 Kombi (C8) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 2.0 Turbo + electric -55 (367 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo Diesel 45/50 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A7 (4G9) 2018- 3.0 Turbo 50/55 TFSI + e 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Supercharged + Electric -55 (340 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo + Electric -60 (449 km) 2019- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 3.0 Turbo Diesel + Electric -50 (286 km) 2017- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Turbo Diesel (435 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 4.0 Twin Turbo -60 (460 km) 2018- Quattro
- Klocki tył (dla tarcz 350mm) AUDI A8 (D5) 2017- 6.0 Twin Turbo (585 km) 2018- Quattro
- Klocki tył AUDI E-tron Electric (408 km) 2018-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 2.0 Turbo (252 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (218 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel (272 km) 2015-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI Q7 (4M) 2015- 3.0 Turbo Diesel Hybrid -2015 (368 km) e-tron
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -45 (231 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Turbo Diesel -50 (286 km) 2018-
- Klocki tył AUDI Q8 2018- 3.0 Twin Turbo -55 (340 km) 2018-
- Klocki tył AUDI S6 (C8) 2019- 3.0 Turbo Diesel -56 (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S7 (4G9) 2019- 3.0 Turbo Diesel (349 km) 2019-
- Klocki tył AUDI S8 (D5) 2019- 4.0 Twin Turbo (563 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI SQ7 (4M) 2016- 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2016-
- Klocki tył AUDI SQ8 4.0 Twin Turbo Diesel + (Electric Supercharger) (435 km) 2019-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 2.0 Turbo 2017-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Supercharged 2016-
- Klocki tył (Dla tarcz 350mm) AUDI (USA) Q7 3.0 Turbo Diesel Hybrid 2016-
- Klocki tył AUDI (USA) Q8 3.0 Twin Turbo -55 2018-
- Klocki tył VOLKSWAGEN Touareg (3rd Gen) 2018- 3.0 Turbo (340 km) 2018-
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!