KLOCKI HAMULCOWE FERODO PREMIER
Klocki hamulcowe Ferodo Premier zapewniają jakość hamowania na poziomie wyposażenia fabrycznego (OE). Specjalnie opracowane dla producentów OE i bezpośrednio dostępne na rynku części zamiennych, zapewniają bezpieczne i niezawodne hamowanie – za każdym razem.
TYP SAMOCHODU |
miejskie |
kompaktowe |
klasa średnia |
suv i truck |
sportowe |
terenowe |
sportowe |
|
TYP TRASY | miasto | miasto, poza miastem | miasto, poza miastem | poza miastem, autostrady |
poza miastem, autostrady |
off road | tor | |
SPOKOJNY | - | - | ||||||
NORMALNY | - | |||||||
DYNAMICZNY | ||||||||
AGRESYWNY |
FERODO
Firma założona w 1897 była pierwszą na świecie specjalizującą się w materiałach ciernych do produkcji hamulców. Założyciel Herbert Frood opracował pierwszą mieszankę cierną na bazie żywicy. Obecnie firma produkuje klocki w fabryce Federal Mogul we Włoszech zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami ISO. Z ponad 100 letniego doświadczenia dzisiejszy zespół tworzy doskonałej jakości klocki tuningowe (Performance) i produkty do profesjonalnego sportu dobrze znane i cenione przez zawodników na całym świecie.
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.2 Turbo (102 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.5 Turbo (136 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo (192 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo Works (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.2 Turbo (102 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Diesel (92 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Diesel Cooper (116 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (168 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Works (231 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.2 Turbo (102 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Diesel (92 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Diesel Cooper (116 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (168 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Works (231 km) 2014-2019
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 1.5 Turbo Cooper 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 2.0 Turbo JCW 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 1.5 Turbo Cooper (4 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 1.5 Turbo Cooper (5 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo Cooper S 2015
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo J.C.Works 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 1.5 Turbo Cooper (4 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 1.5 Turbo Cooper (5 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo Cooper S 2015
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo J.C.Works 2016-2019
Produkt przeznaczony do:
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.2 Turbo (102 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.5 Turbo (136 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 1.5 Turbo Diesel (116 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo (192 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo Diesel (170 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Cabriolet (F57) 2016- 2.0 Turbo Works (231 km) 2016-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.2 Turbo (102 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Diesel (92 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 1.5 Turbo Diesel Cooper (116 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (168 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F55) 2014- 2.0 Turbo Works (231 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.2 Turbo (102 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Cooper (136 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Diesel (92 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 1.5 Turbo Diesel Cooper (116 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Cooper S (192 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Diesel Cooper S (168 km) 2014-
- Klocki tył MINI Mini Hatch (3rd)(F56) 2014- 2.0 Turbo Works (231 km) 2014-2019
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 1.5 Turbo Cooper 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Cabriolet (F57) 2.0 Turbo JCW 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 1.5 Turbo Cooper (4 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 1.5 Turbo Cooper (5 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo Cooper S 2015
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F55) 2.0 Turbo J.C.Works 2016-2019
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 1.5 Turbo Cooper (4 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 1.5 Turbo Cooper (5 Lug Rotor) 2015-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo Cooper S 2015
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo Cooper S 2016-
- Klocki tył MINI (USA) Hardtop (F56) 2.0 Turbo J.C.Works 2016-2019
lancia kappa
lepszych nie miałem :)
Civic ep3 type R
Bardzo dobre klocki do dynamicznej (ale nie tylko) jazdy po mieście. Nie hałasują, zapewniają dobry bite a z drugiej strony nie działają zero-jedynkowo, można fajnie dostosować siłę hamowania która przy mocnym wciśnięciu hamulca jest naprawdę przyzwoita. Przesiadka z ATE w celu chęci sprawdzenia Ferodo - mogę polecić z czystym sercem.
Klocki sprawdzają się podobnie do oryginalnych, kiedy były jeszcze w dobrym stanie i wyraźnie lepiej niż zużyte oryginalne, a cena jest kilkukrotnie niższa. Pewnie da się znaleźć lepsze, ale za tą cenę warto - bez rewelacji ale i bez różnicy w stosunku do OE.
Bardzo fajne klocki w porównaniu do fabrycznych
Peugeot 207 turbo, w połączaniu z tarczami Ate power disc hamują
Wszystko ok! Polecam!